Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '11

 
Kategori
Güncel
 

Dün akşam matizken avalın birini...

Dün akşam matizken avalın birini...
 

"Matiz" ler...


Hakim; "anlat bakalım" der. 

Suçlu; "abicim, dün akşam matizken avalın birini tongaya düşürüp iki eveliğini zula ettim" 

Hakim .....? 

Suçlu; "bi de dikizledim ki dayın karşıdan sökmüş!" 

Hakim.....? 

Suçlu; "tahtakoz kafesi boylamadan papelleri de uçlanmayıp zamkinoz ettim..." 

Ne bilsin hakim argoyu (!) Adam savunuyor mu kendini yoksa ikrar mı ediyor anlamaz:) "Karar'dan" önce "Tercüme" gerektiren bir dava der hakim. Öyle ya. 

Zamanın ileri gelenlerinden birine sorulur. "Bu gibi anlaşılmaz duruma, savunmalara ne demeli?" diye 

Bir "İlerigelen" de: " Hımmm... Buna usturuplu bir cevap vermeli" der... 

Zaman öyle bir zaman ki... 

Her köşede bir erketeci. 

Heryerde bir suçlu. 

Her yerde bir güçlü... 

Son günlerdeki yaşadıklarımızı anımsadım da. 

"Usturuplu" bişey yazmalı dedim. 

Kıssadan hisse yani. 

Yetti beee! 

Anlayana sivri sinek saz ... 

Gülriz Yiğit 

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..