Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

14 Mart '11

 
Kategori
Güncel
 

Dünya Pİ Günü (14 Mart) Pİ Günü Nedir?

Dünya Pİ Günü (14 Mart) Pİ Günü Nedir?
 

Bugün Dünya Pİ Günü...

Pi Günü, ünlü matematik sabiti pi sayısı anısına özel kabul edilmiştir ve her yıl 14 Mart'ta kutlanmaktadır. Bunun sebebi ise Amerikan tarih formatında bu günün 3/14 olarak geçmesi ve bunun pi sayısının en yaygın kullanımını anımsatmasıdır. (Vikipedi)

Daha bugüne kadar, ''Dünya Pİ Günü'' nedir diye sorsaydınız bana; öyle, Pİ - Pİ yüzünüze bakardım. Çünkü; benim bi, Pİ'den haberim yok ki..

Allah'tan Sayın Ahmet Balcı var.. Onun her Pİ'den haberi var maşallah.. Milliyet Blog anasayfada; ''Dünya Pİ Günü'' diye bir başlık gördüm ve anında tıkladım. Bildiğimden değil, ''neymiş bu?'' dediğimden..

Daha okumaya başlamıştım ki; ''haaa desenize, şu Pİ, o Pİ'' dedim.

''Kızım Sabiş, (kendime diyorum) sen bu önemli günü nasıl atlarsın?'' dedim. Amma çok diyorum.. Yukarıda da '''dedim'' dedim, şimdi burada da ''dedim'' dedim.

Demek ki öğrenmeye çalışmak insana böyle dedirtiyor işte..

''Dünya Pİ Günü'' diye gördüm dedim ya, o an ilk aklıma gelenler neydi biliyor musunuz?

Pİ-jama

Pİ-rinç (haliyle)

Pİ-lav

Pİ-sikoloji (pek tabii ki)

Pİ-sikopat (vs.)

Pİ-si, Pİ-si (sonrası mı?)

Pİ-st :)

Pİ-s

Pİ-yango

Pİ-L

Pİ-şik

Pİ-li

Pİ-şti (tabii çok anlamlı)

Pİ-şen

Pİ-şiren

Haaa bir de;

Pİ-şkin

Az sonra aşağıda Delft Üniversitesi'nde Pi-şen ''Pİ'' pastasını göreceksiniz..

Evet, gün deyip geçmiyoruz , bugünü de kutluyoruz; ''14 Mart Dünya Pİ Günü'' hepimize hayırlı uğurlu olsun inşallah..

Aa sahi, hepinize Pİ-şman olmayacağınız nice günler diliyorum..

Hiç, merak etmeyelim anacıklarım, çünkü Allah hepimizin Pİ-sini (yakındır) elimize verecek...

Selam ve sevgiyle..

Ben Sabiha Rana ''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..