Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

13 Mart '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Karım beni aldatıyor o çok sinsi ve hain...

Karım beni aldatıyor o çok sinsi ve hain...
 

Milliyet.com.tr


''Karım beni aldatıyor o çok sinsi ve hain...''

- Ahmet Bey, eşinizi aldattığınız söyleniyor, doğru mu? - Evet. Doğru. Aldatıyorum ve bunuda saklamıyorum.. - İyi halt ediyorsunuz efendim. - Rana Hanım, siz erkeklere mâna buluyorsunuz ama siz kadınlar bizden daha sinsi ve hainsiniz.. - Öyle mi, bu konuda bir araştırma mı yaptınız da bu kadar emin söylüyorsunuz? - Araştırmaya gerek yok. Ben de aldatıldım. Aklıma geldikçe kahroluyorum. - Aa demek öyle, tüh, tüh, çok üzüldüm sizin adınıza.. - Bana böyle bir adiliği yapmadan ayrılmak isteseydi saygı duyardım. - Peki, siz karınıza böyle bir adiliği yapmadan ayrılmak istediniz mi? - Yoo hayır. Neden isteyim ki ben eşimi seviyordum. - Bu durumda oda size saygı duymuyordur o zaman.. Hem farkında mısınız ''seviyordum'' dediniz! - Beni aldattığını anladığımdan beri sevmiyorum.. - Aldatılan bir eş olarak, artık karınızı daha iyi anlıyorsunuzdur. - Bence kadınları anlamak çok zor. Aslında bizden farkları yok. - Anlıyamadım. Ne gibi? - Beğenmediği, erkek milleti diye aşağıladığı bizlerden daha sinsi ve hainler. - Ama öyle demeyin. Kadın kocasının onu aldattığını biliyorsa, öğrenmişse, daha doğrusu hissetmişse, sevgisi varsa bile biter efendim.. Hatta nefret eder..

- Mesele sadece ''aldatılmak'' değil ki; parayı severler, arabayı severler, kariyeri severler, patronlarını severler, giyimi severler, basit bir yemeği severler, seks severler, doyumsuzluğu severler, sahte gözyaşı dökmeyi severler, gülmeyi severler, yalanı severler, erkekleri parmaklarında döndürmeyi severler, acı çektirmeyi severler, kısacası işlerine gelen her şeyi severler ve uygun zamanı, ortamı yakaladıklarında da hiç affetmezler.

- Anlaşıldı aldatıldığınızı tüm aldatılanlar gibi sizde hazmadememişsiniz.. Ama bu sizin haklı olduğunuzu göstermez tabii. Hem kadınları bu kadar kötülüyorsunuz hem de onlarsız yapamıyorsunuz..

- Tabii hepsini aynı kefeye koyamam. - E, bir de koysaydınız bari.. - Erkeklerin yüzde 99’u aldatır, onlara güven olmaz edebiyatı yaparlar kadınlar.. - Doğru ama! - Peki soruyorum BU TÜRK MİLLETİNDEKİ ALDATAN YÜZDE 99 ERKEK kimle aldatıyor? - Bilmem. Kimle aldatıyor? - Yüzde 99 KADINLA... - Maşallah, hiç üşenmemiş saymış, 99'un da hatırını sormuşsunuz ki bu kadar emin konuşuyorsunuz.. - Kimse sütten çıkmış ak kaşık rolü oynamasın Rana Hanım.. - İlahi Ahmet Bey, aldatılan kadın rolü dururken, ak kaşık olmaya ne gerek var...

**

Bu söyleşiden anladığımız kadarıyla, ''kadın erkek farketmiyor aldatan kendini aldatıyor...''

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

 

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..