Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '10

 
Kategori
Felsefe
 

Dünyadaki 7 milyar insandan sadece biriyim

Dünyadaki 7 milyar insandan sadece biriyim
 

Ben bu dünyadaki yedi milyar insandan sadece biriyim. Varlığımın çok az insan farkında, gün gelecek onlar da benim gibi yok olacaklar. İşte o zaman ben bir hiç olacağım. Hiç yaşamamış, var olmamış koca bir hiç.

Bundan çok ta şikayetçi değilim aslında. Ünlü bir mevta olmaktansa belki de bir hiç olmak daha iyidir.

Benden arta kalacak son parçalarım kemiklerim, toprağın altında çürürken tanımadığım insanlar tarafından yıllarca konuşulmayacağım. Arkamdan kimse beni yermiyecek, övmeyecek...

O zaman neydi konu, ölüm ve sonrası mı? Hayır, ana konu doğum ile ölüm arası...

 
Toplam blog
: 27
: 906
Kayıt tarihi
: 21.01.10
 
 

1981 yılında İstanbul'un biricik semti Kadıköy'de doğdum. Mezun olduğum alanla ilgisiz olsa da Fel..