Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '08

 
Kategori
Mizah
 

Dünyanın en kötü yazısı

Dünyanın en kötü yazısı
 

Blogda "kötü" kategorisinde her haltı beceren bir blogcunun yani bendenizin "Dünyanın en kötü yazısı"nı yazma beceriksizliğini de kimseye bırakmamı beklemezdiniz herhalde. Eh başlayalım o zaman.

"Sabah uyandım. Canım acayip aşık olmak istiyor. Ve de birilerinin de bana aşık olmasını istiyorum. Aynaya bakıyorum olacak gibi değil. Hani iş hayatında 'Önce kendin beğeneceksin ki sonra başkaları beğensin' falan derler ya. Bir defa kendimi ben beğenmiyorum başkaları neylesin. Yani bir kıza yaklaşıyorsun. 'Beraber yemeğe çıkalım mı?' diyorsun. Cevap, 'Çıkalım ama sen gelme.' Eşeklik bizdeki teklif ediyoruz.
...
Eşek entresan bir hayvan. Eşek şakası diye bir şey var ama eşekle şaka olmaz. Yani eşeğin şakası yapılır ama eşeğe şaka yapılmaz. Ben yaptım zamanında biliyorum. Anlamıyor. Eşeğin kulağına su döktüm. Amacım karşılıklı bir paylaşım ve eğlence idi. Eşek katılmadı şakama. Tepti beni. Eşeklik bizdeki kendi türümüzden olmayan bir canlıya şaka yapıyoruz.
...
Canlı yayınları çok seviyorum ben. Özellikle canlı yayınlanan bu haber bültenlerini. Ana haber bülteni. Bütün haberlerin anası. Geçen bir cinayet haberi vardı. Adamlar dört dörtlük haber yapıyorlar. Önce katili çıkardılar canlı yayına. Cinayeti anlattırdılar. Katilin karısını çıkardılar. Yani habercilik dediğin bu kadar olur. Adamlar finalde de öldürülen adamı çıkardılar canlı yayına. Adam konuşmadı tabii. Memlekette demokrasi var.
...
Demokrasi çok güzel yerleşmiş ülkemize. İyiki de yerleşmiş. Bakın Irak'ta demokrasi yerleşmemişti Amerikalılar üşenmeyip geldiler yerleştiriyorlar. İyi ki bizde var demokrasi. Yoksa bize de getirirdi Amerikalılar. Sakar adamlar. Bakın Irak'a demokrasi getirirken kazayla milyonlarca insanı öldürdüler.
...
Kazalar çok oluyor Türkiye'de. Babam rahmetli benim için de, "Kaza oldu sen doğdun" demişti. Kazara doğduk kazara yaşıyoruz. Bizdeki trafik kazaları da kimsede yok. Kamyon eve giriyor mesela bizde. Yoldan çıkıp yol kenarındaki bir evin salonuna giriveriyor.
"Annem nasıl öldü baba?"
"Salonda televizyon seyrederken kamyon çarptı oğlum."
...
Televizyon olmasa bizim toplumumuz ne yapardı bilemiyorum. Bir sürü program var ve malzemesi halkımız. Halkımız sabah programlarında derdini anlatıyor. Sanıyorum Türkiye'de televizyona çıkmamış vatandaşımız kalmamıştır. Yarışmalar, tartışmalar. İnsanların hayatı televizyon başında geçiyor.
...
Aaaa, hayatımın kadını hemen evlenme teklif edeyim.
"Benimle televizyon seyreder misiniz? Amaaan pardon benimle evlenir misiniz gerçi ikisi de aynı oldu ama."
Kaba kadın ne olacak. İnsan en azından cevap verir ya. Kötü oldum şimdi bak.
Devam etmeyecek paniğe kapılmayın. Bitti
 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..