Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dünyanın sonu...

Dünyanın sonu...
 

İster istemez hepimiz görüyoruz haberlerde "dünyanın sonu"nun yaklaştığını...Üzülmemek elde değil.Yılı 2012 olarak veriyorlar.3 seneden az vaktimiz kaldı yani...Üç sene dediğin nedir ki...Göz açıp kapayıncaya kadar geçer.Belki çoğumuz düşünüyoruz bunları üzüntüyle, benim gibi..."Ne kadar erkendi halbuki daha.Daha yeni doğdu çocuğum.Ben daha gencim.Torunumu geçtim çocuğumun bile sadece 2 yaşını göreceğim"diyoruz.Aslında belki de dünya bu kadar genç ölmeyebilirdi.Belki daha senelerce, belki de asırlarca yaşabilirdik.Kim getirdi dünyanın sonunu bu kadar çabuk?Kim deldi Ozon Tabakası'nı?Denizleri kim yok etti?Kim çıkardı küresel ısınmayı?Buzulları kim eritti?Hayvanları kim öldürdü?Ağaçları kim kesti?Dünyanın sonunu kim getirdi???Allah aşkına bir düşünün.Bütün bunları kim yaptı?

Hepsini biz yaptık.İşte ta kendimiz.Kendi sonumuzu biz yazdık, biz getirdik erkenden...Bir gece için çok güzel olayım diye parfümleri, deodorantları biz boca ettik bedenimize...Biz deldik Ozon'u.Denizleri öldürdük, ağaçları, hayvanları, dünyayı, en önemlisi de KENDİMİZİ öldürdük biz.Kendi kuyumuzu kendimiz kazdık.Bunları az biraz düşünelim.Gece yatarken vicdanımız rahat uyuyabilir miyiz sizce?

Sonra yaptığımız kötülükleri, hileleri, söylediğimiz yalanları, kırdığımız insanları, belki de yıktığımız yuvaları düşünelim.

Ama "her şey bitti.yandım ben" demeyelim.Şu iki seneyi de "ah, vah"ile geçirmeyelim.Ya ne yapalım?

Ne yapalım biliyor musunuz?

Özür dileyelim...
Sarılalım...
Öpelim...
Kucaklaşalım...
En önemlisi de
Küs kalmayalım...
Barışalım...
Affedelim...
Teşekkür edelim...
İyilik yapalım...
Kırdığımız kalpleri tamir edelim...
Çocukları mutlu edelim...
İnsanlarla iyi geçinelim...
Kötü sözden, kavgadan, küfürden uzak duralım...
Kendimiz ettik, kendimiz bulmayalım...
Pişman olmayalım...
"Keşke" değil "iyi ki" diyelim...
Parfümleri, deodorantları aşırı kullanmayalım...
Havamızı, suyumuzu temiz tutalım...
Rahat yaşayalım...
Çünkü;bunları başkaları için değil, kendimiz için yapıyoruz...

İşte belki o zaman vicdanımız rahat uyuyabiliriz...
Bence siz bir düşünün..:)


 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..