Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Dünyaya hayvan olarak gelseniz ne olmak isterdiniz?

Dünyaya hayvan olarak gelseniz ne olmak isterdiniz?
 

Bu soruyu 2 - 3 yıl önce evde yemek masasında anneme sormuştum? Cevabı hiç düşünmeden aynen şu olmuştu: Erkek

Biz masada toplam 5 kişiydik. Dedem, babam, erkek kardeşim ve ben. Anlaşılacağı üzere annem tek bayandı ve 4 erkekle yaşamaktan oldukça sıkıldığı anlaşılıyordu.

Bu cevap o zaman annem dahil hepimizi çok güldürmüştü. Annem bu cevabı düşünmeden bir anda vermişti ama düşünerek de verse aynı cevabı vereceğini biz anlamıştık.

Gerçekten kadınlar erkek olmaya özenir mi? Ya da erkekler gerçekten bencil, tembel, rahatına düşkün, aklı sadece bir yere çalışan, kavgacı, gücünü zayıf üzerinde kullanmaktan çekinmeyen konuşan bir hayvan türü müdür?

Ben bir erkek olarak bu sorulara evet diyemem ama bazı hemcinslerim için hayvan demek onlara iltifat olur sanırım...

Dünyadaki bütün bozuklukların, savaşların, ölümlerin sorumlusu erkek midir diye biraz daha konuyu globalleştirebiliriz ama erkekler olmasaydı bu işleri üstlenecek birileri mutlaka olacaktı, muhtemelen erkek kadınlar. Zaten günümüzde az da olsa bu türlerden dünyamızda bulunmakta.

Sonuçta insanın doğasında olan kötülük daha ağırlıklı olarak erkek tarafından üstlenilmekte.

Annemin erkek olmak istemesi ise evde hizmet ettiği dört erkeğin rahatlığını görmesiydi. Şimdi bizler evlendik, dedem öldü ve annem babamla başbaşa kaldı. Şu anda da aynı düşüncelere sahip mi bilmiyorum. İlk fırsatta sorumu tekrar yönelteceğim kendisine ama bir erkeğin de rahatlıkla dört erkeğe bedel olabileceğini düşünüyorum.

Kadınlara bu dünyada kolaylıklar diliyorum. Bizimle işleri hiç kolay değil.

 
Toplam blog
: 13
: 496
Kayıt tarihi
: 02.07.07
 
 

1971 ankara doğumluyum. Herhangi bir eğitim hastanesinde doktor olarak çalışıyorum. Müzik aleti çala..