Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Durma yürü

Durma yürü
 

netten alıntı


hayat boyu zemherimi kendim kardım ellerimle

iğneyle kuyu kazdım kör karanlıklardan çıkarken

*

yalanın içinde doğruyu gören gözdü gözüm

içimi dolduranlardan taşan hüzünde

tökezledim durdum / durmadım yine de eğri çizgilerinde

*

zikre durmuş mürit gibi

yandım kavruldum her birinin ateşinde

hayrat dağıttım can suyumu

yavrusu doyduğunda doyan ana misâliydim

*

içimde durmayan tek şey dinginlikti

ıssız bir dağ yamacında

sabitlendi kaldı haykıran sesim

duymadı kimse duymadı beni

*

ömür dağarcımda doğrular var yalnızca

ihânet etmedim /bahara/ koşan çiçekti tomurcuğum

tükeniyor içimdeki zebil sular

sarardı sararacak yapraklarım

dallarımı budayan budayana

*

at gözlüğü takmış çoğunluk

gelecekte bir gün

üzerlerine yıkılır mı ördükleri duvarlar

*

bildiğim, umursuzca

şenlikli uçurtmalarla koşarken onlar

umarsız voltalarla huzursuz bacağımın kaldığıdır bana

*

ve hâlâ durma yeniliyorum hayata

yüreğim durma daim yürü diyor

yürü durma bildiğin doğru yolda

*

Hâdiye Kaptan

c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir

 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....