Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '10

 
Kategori
Söyleşi
 

Dürtüsel

Dürtüsel
 

Anlayamıyorum. Ben nerede yanlış yapıyorum? Düşünüyorum. Belki de davranışlarımı değiştirmeliyim. Ama ben olduğum gibiyim. Kendimi engellemeye çalışmak, kendimi değiştirmek olur, çünkü ben zaten böyle bir insanım.

Kızdıysam bağırırım. Mutluysam kahkahalarımı duyarsınız, üzgünsem beş karış suratımı görürsünüz. Sevip sevmediğimi sonuna kadar hissedersiniz. Heyecanım kızaran yüzümden, titreyen dizimden bellidir. Asla saklayamam. Olduğum gibiyimdir.

Bir şeyi istiyorsam, gerisini çok düşünmem, yaparım. Pat diye çıkıverir bazen kelimeler olmadık yerlerde. Duygularımla, hislerimle hareket ederim. Bedelini de öderim. Çünkü ben buyum. Nasıl herkesin bir özelliği varsa, benim ki de bu işte. Değişemem, istemem de, ben buyum çünkü.

8/16/10

15:25

 
Kayıt tarihi
: 06.06.10
 
 

..