Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Düşler dolusu sen vardın, pervasız kirpiklere saklı damlalar.

Düşler dolusu sen vardın, pervasız kirpiklere saklı damlalar.
 

_________________________________________________________________________________________________________


Haykırılmamış hisler mi var derdim, suskun deminde ıssız gecenin.
Tek zerre kalmazdı solunmamış, bilirdim sendin havadaki nazenin.
Ne fütûrsuz renkler sarmıştı içimi, aşka koşan sevinciymiş yeşilin,
İlk ışıklarında kucakladım seni, bize gülümseyen her seherin.

Düşler dolusu sen vardın, pervasız kirpiklere saklı damlalar.
Öyle usandı ki ahımdan, tecellisiydi sinemin solgun anılar.
Bulandım tılsımına sevdanın, bak hazana şaşırdı yapraklar,
Unuttum ussuz yılları çoktan, ne belleksizdi aldanışlar.

Bir bilsen ne şaşkın yüreğim, sandım ki deli ruhum sergüzeştte.
Çiçeklerden geçtim, kuşlara sordum; dediler ki O da aynı niyette.
Anka gibi yandım, doğdum yeniden; feyz aldım sanki cennette,
Bak rabbim de sevdi bizi, hep var olun dedi kıssa-i kerâmette.

aks

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..