Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Araştırmacı Yazar ve İlişki Danışmanı Murat Şahan

http://blog.milliyet.com.tr/bilinmeyeninbilgisi

04 Eylül '12

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Düşüncelerin arkasında gizlenen “Kader” çık dışarı!

Düşüncelerin arkasında gizlenen “Kader” çık dışarı!
 

Düşüncelerin arkasında gizlenen “KADER” çık dışarı!


"Işık gökgürültüsünden, düşünce de eylemden önce gelir."

Heinrich Heine 

Yağmurun yağmasından hemen önce bir takım olaylar gerçekleşir. Bunun içinde en önemlisi yıldırımdır. Gökgürültüsü gelmeden önce bır ışık yanar. Sonra etrafı rahatsız eden bir ses. Düşünce de böyledir. Eylemden önce gerçekleşir. Dikkat edin hayatta ne çok şeyi düşündük ve bir kaç dakika içinde veya birkaç gün içinde gerçekleşti. Ve bu sizin kaderinize dönüştü.

Bir danışanım şöyle birşey anlatmıştı.

“ Eski sevgilimle barışmıştık. Herşey çok güzel gidiyordu. Öylesine mutlu bir şekilde ilerleyen bir ilişkimiz vardı. Ama ayrılmamıza çok yakın bir zamanda; kötü kötü düşünceler gelmeye başlamıştı. Bu düşünceler, başımı yastığa koyduğum anda daha da artıyor ve uykularımı bölüyordu. Ne yapacağımı şaşırmıştım. Uyku düzenim bozulmuş, devamında da yeme içme düzenim bozulmuştu. Bu düşüncelerle onbeş gün boğuştum. Sonunda engel olamadım bitişe. Bittikten sonra sizin yazılarınızla karşılaştım. Yazınızda diyordunuz ki:

Düşünce sudur. Her nasılsa gül sulanınca daha güzel kokuyor, daha fazla büyüyorsa düşüncede öyledir. Düşündükleriniz kaderinizdir. Söylediklerimiz kaderimizdir. Tıpkı su gibi güçlüdür. Suyun gücüne hiçbir güç karşı koyamadığı gibi insanın düşüncelerinede hiçbir güç engel olamaz.”

Bu yazınızı gördükten sonra düşüncelerimin ne doğrultuda olduğunu farkettim. Ve bunun sonucundaki “Ayrılık” eyleminin gerçekleşmesine neden oldum.”

Şimdi bu olayda da görüldüğü gibi arkadaşımız sonradan farketmiş düşüncesinin kaderine dönüştüğünü. Sistem çok basit! Siz güzel bir şeyle karşılaştığınızda, çevrenizdeki kalıpların etkisi ile kötü düşünceler başlar. Bu kalıplardan size bir örnek: “Çok gülen, çok ağlar.”

Bu tarzdaki telkin kalıpları sizin kaderinizi belirleme gücünü çoktan elde etmiştir. Sizler bu zihinsel kalıpları değiştirmeyi başardığınız an, kaderinizi  de değiştirmeyi başarmışsınızdır demektir. Bu kalıplar kolay oluşmadığı gibi, değiştirmekte kolay değildir. Seanslarla değiştiriyoruz. Ama sizler kendiniz şu yöntemi uygulayabilirsiniz.

Egzersiz:

Hergün (21 gün boyunca) sabah uyandığınız gibi hangi düşünce kalıbını değiştirmek istiyorsanız; onu ayna karşısına geçip kendi kendinize telkinlerde bulunabilirsiniz.

Örnek:  İlişkiler ile ilgili alışılmış kalıbı değiştirmek istiyorsunuz.

Ayna karşısında kendi kendinize “Ben mutlu bir ilişki yaşıyorum. Ve mutluluğun sonsuz olduğunu biliyorum. Bu güne kadar öğrendiğim bütün olumsuz kalıplarla yüzleşip, hayatımda yeni bir sayfa açıyorum.

Bu tekniği 21 gün boyunca uygularsanız, yaşamınızdaki kalıpları değiştirebilirsiniz.

Neden 21 gün?

İnsan zihninin değişecek olayı kabullenmesi için belirli zamana ihtiyaç vardır. Bu aşamalar 21 günde tamamlanır.

1. Gün: Yok olmaz.

2. Gün: Sen kimsin ki değişiklik yaratmaya gücün yetsin.

………

15. Gün: Neden olmasın.

16. Gün: Galiba söylenenler gerçek!

17. Gün: Başarıyorum.

18. Gün: Düşüncelere hükmetmek bu kadar basit miydi?

19. Gün: Evet çok basit!

20. Gün: Başardım.

21.Gün ise düşünceniz değişmiş olacaktır.

Bu süreç sizin düşüncelerinizi değiştirmeyi başarmaya başlama sürecidir. Bu süreci başarı ile gerçekleştirirseniz. Sonraki kalıpların değişmesi daha basit olacaktır. Çünkü beyniniz bunun gerçekleşeceğini önceden deneyimlemiştir. O yüzden ilk çalışmalar 21 gün sonra inancınız arttıkça; bu süre daha da kısalacaktır. Öyleki 1 dakikaya kadar düşecektir.

 

Unutmayın! Kaderiniz sizin düşüncelerinizde saklı!

 
Toplam blog
: 10
: 1519
Kayıt tarihi
: 29.07.12
 
 

Milli İrade gazetesinde : Yazar                        *Eskişehir Yerel Basını"  Genç Gelişim..