Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '15

 
Kategori
Deneme
 

Düşündüren sözler-69

Düşündüren sözler-69
 

 *Bazen insan, başını alıp çekip gitmeyi bilmeli, ancak giderken mazideki tüm pişmanlıklarını da silmeli.

*İnsanlar birçok yönden birbirinin benzeridir. O nedenle kendini bilirsen diğer insanları da tanıyabilirsin, anlayabilirsin.

*Büyük hataların bedeli de büyüktür. Bu bedeli ödeyenler de büyük fikirli adamlardır.

*İnsanın insan olmayı reddettiği zamanlarda büyük felaketler yaşanmış olması tesadüf değildir.

*Algıladıklarımızın ne kadarı nesnelerin gerçek görüntüleridir. Duyu organlarımız bizi aldatmış olabilir mi?

*Dünyayı bulduğundan daha iyi bir şekilde bırakmıyorsan, yaptıklarınla övünmen sadece bir aldatmacadan ibarettir.

*Nasıl yaşadığımı bilmeden benim hakkımda herhangi bir yargıda bulunamazsın.Yazdıklarım gerçek beni yansıtmıyor olabilir.

*Değiştirmeye, değişmekle başlayınız. Göreceksiniz ki her şey ne kadar kolay değişiyor.

*Kainat olduğu için mi ben varım; yoksa ben olduğum için mi kainat var? Bensiz bir kainat ya da kainatsız bir ben olabilir miydi?

*Bireyi dışlayan, bireye hak ve özgürlük tanımayan her yönetim, her rejim önünde sonunda yıkılmaya mahkûmdur.

*Her doğan canlı, doğumla birlikte ölüme karşı büyük bir zafer kazandığını zanneder. Bu bir aldatmacadır. Daha doğrusu ölümün canlılara oynadığı bir oyundan başka bir şey değildir.

*Büyük hırsızı alkışlarken, neden küçük hırsızın yüzüne tükürürüz? Daha çok çalma becerisini gösteremediği için mi?

*Kapitalist sistemin yıkılışı, sosyal adalet düzenine giden ilk adım olacaktır.

 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..