Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '18

 
Kategori
Deneme
 

Düşünüyorum...

Düşünüyorum...
 

...Neden yapıyorsun, niye yapıyorsun... gerekçen nedir bilmiyorum ama bildiğim şey kendini paralamaktan başka şey değil. Ona güvenmiyorsun değil mi? Yerle yeksan etti seni. Her şeyini, her duygunu, hatt Peki, güvenmediğin insanı neden hala düşünüyorsun? Olmaz dediğini neden hala içinden geçiriyorsun? Alt yapıyı mı atmış oluyorum kendime? ''biz'' diyebilmek için!... Güvenmiyorsun,peki..

  Peki, kendine güveniyor musun sen önce? Doğru ya o kadar kinlisin, öfkeli kendine güvenin tam olması lazım. Düşündün mü hiç? Düşündün mü acaba bende mi hata?, acaba ilk başta karar alırken içine sinmediğini bildiğin halde ''EVET'' diye başlayarak yani önce o ihaneti kendine yapmış olmakla başlayarak, güvensizliğini karşındakine YIKIP kendini aklamış mı oluyorsun? Acaba!...Soruyorum kendime, sesli düşünüyorum.

  Düşünüyorum, ilk baştan beri zaten kararım netmiş, ilk baştan beri herşeyi biliyormuşum, en başından beri hissettiklerim doğruymuş öyleyse... öyleyse neden kendime ihaneti ediyorum? istediğim ne ki? aradığım ne ki ? Yani ben şimdi kendime mi inanmamış oluyorum!a benliğini bile. Peki...

 

 
Toplam blog
: 8
: 112
Kayıt tarihi
: 10.05.18
 
 

bir garip yolcu hikayesi. Bir varmışla başlayıp, bir yokmuşla bitecek olan. Hayatın kuralları; 1-..