Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '11

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Duydun mu Şevval?

Duydun mu Şevval?
 

Fırından yeni çıktım. Sıcak, taze haberlerim var Şevval Sam'dan yana sizlere.. 

Az önce TRT'de ikincisi yayınlanan ve her Pazartesi akşamı ekrana gelen ve gelecek olan Şevval'ın "Pazar Ertesi" adlı canlı yayın programın'dan çıktım..Onun için sımsıcağım.. 

Ekranda da izlediğiniz gibi Şevval Sam'ın öncelikle aile eğitimini daha sonra da Akademik kariyerini yansıtan gerek konuklarıyla olan söylemleriyle gerekse kendine özgü yorumlarıyla göz doldurdu bu akşam.. 

Sanatçı olmadan önce insan olduğunu, hem de (kendi deyimiyle) bu toprakların insanı olduğunu her defasında yansıtan Şevval Sam, bu gece heyecanından dolayı yanakları al-al doldu zaman zaman.. 

Yorumlarıyla bazen Aşık Veysel'le uzun ince yollara koyuldu, bazen de Karadeniz'in hırçın dalgaları arasında med-cezir oldu.. 

Programla ilgili bir tek önerim oldu kenisine kuliste.."Çiçek"..Evet, kendisi gibi bir çiçek eksikti konuk masasında..Umarım dikkate alır Şevval Sam.. 

Program sonunda "Karadeniz" adlı albümünü imzalattım..Rica ettim yani.. 

Blog yazılarımı takip ettiğini ve kenisiyle ilgili yazılarımı okuduğunu söylemesi beni çok mutlu etti..Haftaya "Has Arabesk" adlı albümünü alıp imzalatacağım.. 

Şevval her hafta bir albüm çıkarmalı.. 

Duydun mu bu toprakların kızı Şevval? 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..