Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

03 Kasım '10

 
Kategori
Psikoloji
 

Duygularımın pençeleri..

Tüm duygularım pençelerini çıkarmışlar saklandıkları yerden..

Saldırmaya hazır bekliyorlar..Ufacık bir kırılganlıkla hepsi yerlerini almaya hazır yüreğimin hüzün koridorlarında.

Oysa ben sakladım hepsini yerlerine. Durun orada gelmeyin diye..Acaba yine ben mi davet etmekteyim sinsice.. Yalnız kaldım belki de onlarsız. Onlar da bensiz. ..

Soğuk bir kış günü..Üşüyorum ama içim sımsıcak. Görmek istediğimi görüyorum yine.

Aldım başımı gidiyorum diyor şarkı söylemeye korkuyorum..Ya gidersem diye..Kırık kalpler durağın da inecek var diye haykırmak istiyorum ya duyulursa diye susuyorum..

Hava sıcacık..İçim üşüyor..Görmek istemediğimi görüyorum bu sefer. Gidiyorum..Durakta iniyorum..Avazım çıktığınca ağlıyorum..Hıçkırıklarım kontrolsüzce deliyor kulaklarımı..

Duygularım işte o anda bana hadi diyor..Gerçek ol..Oynama ! Sen sen ol ki yaşayasın..

Dinliyorum onları..Salıveriyorum gidiyorlar..

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..