Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-gün

Bugün de hava kapalı ve serin.
Ani hava değişikliklerine karşı tedbir almayanlar aksırıp, tıksırmaya başladılar.
Merhaba e-günlük; sen neler yapıyorsun bakayım?
Hmm evet anladım.
Tüsiad başkanı yalçındağ güzel söylemiş. "siyasi kutuplaşma yüzünden riskler algılanamıyor"

Neyi algılıyoruz ki riskleri algılayalım. Biz başımıza gelmeden hiçbirşeyi algılamayız. Ne zaman başımıza gelir o zaman algılarız. Onu da çok kısa sürede hiç olmamış sayarak unuturuz. Gerçeklere meydan okuyan dünya da ilk ve tek toplum olma özelliğine sahibiz.

Dün gece hava muhalefeti nedeni ile kısa yürüyüş yaptım ve hücreme döndüm. Cnbc-e de sürekli izlediğim bir dizi var dı onu izledim. Senarist'ini bir görsem alnından öpeceğim.

Kısa dolaşma esnasın da hafta başından beri görünmeyen göründü. Yine belime sarılmalar devam ediyor. Kısa bir konuşmanın ardından dolaşmaya devam ettim. Aslın da büyük gelişme var. İlk zamanlar neydi öyle köşeler de sıkıştırıp zorla konuşmalar, ağlamalar, sızlanmalar... Şimdi ki görüşmelere canım kurban. "Merhaba, nasılsın" gibi selamlaşmanın ardından öpüşüp ayrılıyoruz.
Bir de dün gece büyük bir değişiklik yapıp rakı içtim. Ne güzel oluyormuş... (gülme)

Sevgili günlüğüm bu gün çok sakin ve monoton bir gün oldu. Trafik de sakin di. Kimseye kızamadım, kimse de bana kızamadı. Sadece bir kaç yerden tahsilat yapamadım, bu yüzden çok üzüldüm... (şıkıdım, şıkıdım) Paraları olmadığından değil, beni çok sevdiklerinden ve daha sık görmek istediklerinden atlatıyorlar. Ben de onları kırmamak için günde üç kez falan uğrayıp onlara fıkralar anlatıyorum... Eminim bir gün daha tahammül ederler ve ödemelerini yaparlar...

Bahçede çok güzel kadife cinsi güller varmış sevgili günlük. Onları büyüyünce koparıp ara sıra birilerine vermek gerek. Tabi verecek kişiyi bulabilirsem.
Sevgili günlük; yarından itibaren üzerini kalın giy. Hava sıcaklığı daha da düşecekmiş. Hani ben uyarayım da sonra hastalanıp yazılarımı engelleme.
Yarın görüşmek üzere e -günlük Hoşçakal.

(bu aralar dikkat ediyorsan kısa kısa yazıyorum. Çünkü yazacak değil, yazamayacak çok şey oluyor...)

Biliyor musun? İnsanlar beyinlerinin sadece %10 unu kullanıyormuş... (Hiç sanmam. Bu sıralar %2 sini kullansalar razıyım)
Güzel söz: "Rüyaları gerçekleştirmenin en iyi yolu uyanmaktır" S. M. POWER (bir uyanabilsem grçekleştireceğim de...)

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..