Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

e-günlük'den bayanlara öneri:))

Kadınlar için ne önerir bilge kişiler: (şiddete maruz kalmamak için, özellikle Dünya Kadınlar Günü'n de yazmadım)

1- Ev işlerinde ve zor işlerde sana yardım edecek olan, aynı zamanda da iyi bir işi olan bir erkek bulman önemlidir,
2- Esprili, nüktedan ve seni güldürmesini bilen bir erkek bulman önemlidir,
3- Kendisine güvenebileceğin ve sana hiç yalan söylemeyen bir erkek bulman önemlidir,
4- Seninle aşk yapmayı seven bir erkek bulman önemlidir,
5- Bu dört erkeğin bir birlerini tanımamaları daha önemlidir...

Merhaba e-günlüğüm, Bu hafta her gittiğim yer de loto konuşuluyordu ve işin ilginç yanı loto oynayan kadınların saysındaki artış idi. Kadınlar bile büyük ikramiyeyi konuşuyor, hayatında hiç ilgilenmemiş kişiler loto oynuyor du. Demek belli bir rakamın üzerine çıkınca kadınlarında ilgisini çekiyor (gizli alışveriş listesi ile orantılı her halde) Ben de parasal ikramiyeyi yakalayamayanlar için, yazıma başlarken, yaşamsal ikramiye önerdim. Bilge kişiler, beş satırda yaşam boyu harcayıp hiç bir kadının bitiremeyeceği ikramiye önermişler. Global ekonomik krizi atlatmada yardımcı olması açısından uygulanabilirlik içeriyor. Bütün bayan arkadaşlarıma önerdim. Uygularlarsa kriz onları teğet geçecek, hatta ekonomik kriz yüzü görmeyecek, büyük ikramiyeyi kaçırdıklarınada üzülmeyecekler. (tamam teşekküre gerek yok, sağolun)

Büyük ikramiye talihlileri belli olmuş. İki kişi paylaşmış. Bana çıkmadı, çünkü oynamadım. Hayatımı zehir etmeye niyetlendiğim zaman oynayacağım. Kimlere çıktıysa şimdiden geçmiş olsun diyor, ailelerine sabır, kendilerine acil şifalar diliyorum...

E-günlüğüm; dün gece boss'u kısa bir yürüyüşe çıkarttım ve vukuatsız bir şekilde, tekrar dönüp bahçede masamı kurdum. Daha votka şişesinin dibini göremediğim için votka portakal, vişne, kayısı, şeftali içmeye devam ediyorum. Şişe bitince rakıya devam edeceğimi bildirir saygılarımı sunarım.

Ankara-Eskişehir arasında hizmete giren yüksek hızlı treni Başbakan Erdoğan kullandı. (ntvmsnbc) Bundan önce ki denemesinde neden kullanmadı, kaza yapacağı biliniyor muydu? Keşke kullansaydı. Belki de şimdi önüne gelene bağırıp çağıran, asabi bir başbakanımız olmaz dı. Belki ülke de bu kadar sorun da olmaz dı. Daha önce belediye otobüsü de kullanmıştı. Bir uçak ve helikopter kaldı kullanmadığı. Onları da kullandıktan sonra uzaya giden bir aracı kullanır inşallah...

Ergenekon'da tutuklanan subaylarla ilgili "Allah'a şükür Türkiye bunların zamanında bir savaşa falan girmemiş" diyen Arınç'a, TSK'dan çok güzel bir cevap gelmiş. Başka cevap yazmaya gerek yok. Ben cevabı politik lisandan, halk diline çevirdim. Yazmaya klavyem varmıyor. Hatta söylemeye, anlatmaya terbiyem müsait değil. Sn. Arınç'ın Bu cevabı anlaması için kesinlikle Darwin'in "türlerin kökeni" ni okuması gerek...

Yine hafif yağmurlu bir sabahın köründe (en sonunda doğru yazdım) işe geldim ve dün verdiğimiz siparişler için hazırlık yaptım. Zımba gibiyim bu gün. Bütün kağıtları zımbalayabilirim. Üzerimde ki bütün gözler, göz nezlesi olmuş. Hiç ağrım ve acıyan bir yerim yok... Tak tak tak (masaya vurdum) Limonlu çayımı içtim (şimdiden korunmak gerek, hastalıklar domino taşı misali yayılmaya başladı...) ve yine erkenden gelen kamyonu karşıladım. Kamyonu boşalttktan sonra servislerimi yaptım ve hafif gecikmeli olarak öğle yemeğimi yedim. Öğleden sonra bir ara, bulutlar aralandı, güneş kendini cömertçe gösterdi ve sonra gitti...

Akşam benim yemek vaktim geldiğinde, yağmur çiseleyerek yağmaya devam ediyordu. e-günlüğüm; hoşçakal. Yarın yazışmak üzere, sevgilerimi iletiyorum...

Biliyor musun: Ohıo yasalarına göre, balıkları sarhoş etmek yasak mış... (biz de serbest)
Çirkin söz: "Az güzel bir kadın, çirkin erkekten daha çirkindir..." Gautier
Güzel söz: "Bir insanı, bulunduğu mevki ile değil, göz koyduğu mevki ile ölçmek gerekir..." Tolstoy

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..