Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlük oğlu ile sohbet etti

Ne yalan söyleyeyim, adam gerçekten çok güzel konuşuyor, diksiyonu, cümle yapısı, hitabeti çok iyi. Duruşu, yürüyüşü, beden dili mükemmel... Hangi kadınla konuşsam Obama Türkiye'ye geldiğinden bu yana rüyalarında yapmadık şey bırakmamışlar adamcağıza. Bu ne demek? Lider olacak biçimde yetiştirilmiş demek. Her şeyin hesabını yıllar önce yapan Amerika, bu gün dünya'ya seslenen liderinin hesabınıda çok yıllar önce yapmış ve yetiştirmiş. Bu bir tesadüf değil. Bütün dünya medyası o'ndan söz ediyor. Hem de övgülerle, hem de umutlarla, beklentilerle... Nerede ise erkekler bile aşık olmuş adama... Tamam, öncelikle zenci fantazisine uygun, boylu poslu, karizmatik, giyimi, kuşamı, yürümesi, şemsiye tutması, uçaktan inmesi vs. vs. vs. çok güzel ve kusursuz. Maddi durumuda iyidir her halde. Ancak, kadınlara saygı duymakla birlikte ben bir erkek olarak (hem de heteroseksüel)) kendisine hayranlık veya yakınlık duymam olası değil. Nihayetinde ipleri gizlenmiş bir kukla... Neyse. İyi eğitilmiş, iyi yetiştirilmiş ve görevini hakkı ile yapıyor. Ne derler: "Yiğidi öldür, hakkını yeme" (hakkını yemediğiniz yiğidi neden öldürürsünüz anlamam)

Merhaba e-günlüğüm; Bu bize ders olmalı. Bundan böyle biz de liderlerimizi, yedekleri ile birlikte seneler önceden yetiştirelim. Böylece tahsilsiz maliye bakanımız, inşaat mühendisi adalet bakanımız, kız meslek lisesi mezunu devlet bakanımız, torna tesviye ustası ulaştırma bakanımız olmasın. Hatta mümkünse olayı spermden ele alalım. Hatta ve hatta portakalda ki vitaminden başlayabilirsek, daha sağlıklı olur diye düşünüyorum...

Bir baktım ki biz Obama'yı ağzımız bir karış açık, salyalar akıtarak izlerken neler olmuş? Dünya çok sessizmiş. Hemen hemen ABD'nin sicilini bozacak pek bir şey olmamış...

4 nisan: Afganistan'daki Amerikan güçlerinin Pakistan'daki bir bölgeye insansız uçakla düzenlediği saldırıda 13 kişi öldü.

6 nisan: Kuzey Kore fırlattığı uydu'nun yörüngeye yerleştiğini açıkladı. (ABD düşürdü haberleri yok zavallıların) ABD ve Rusya uydu'nun yörüngeye oturmadığını ve parçalanıp büyük okyanus'a düştüğünü açıkladı. (demek ki sıkı sıkı K. Kore'nin uydusunu izlemişler)

8 nisan: Pakistan'da İnsansız Bir Amerikan Uçağından Atıldığı Tahmin Edilen Füzeyle 3 Kişinin Öldüğü Bildirildi. Ama, hakkını yemeyelim şimdi. Obama iyi bir insan, Bunları o yapmadı...

Değerli e-günlüğüm; dün akşam bahçe sefamı süreken, rakımı içerken, köpeklerimle sohbet ederken, oğlum geldi. Artık olgunlaşıyor galiba. Benimle konuşmak istemiş. Yoksa taktiğe mi ihtiyacı var? Çok akıllıca bir tespit yapmış ve bol bol konuştuk. Kız arkadaşları ile uzun süre birlikte olamıyor ve sebeplerini araştırmak istemiş. Doğal olarak da benden fikir sormaya gelmiş. Ne güzel bir davranış... Kız arkadaş edinme konusunda yaş itibarı ile benden yetenekli olduğunu ama elde ettiğini tutma konusunda sınıfta kaldığını anlattım. O'na "kadınlar anlaşılmaz" mavalını anlatıp kaçamak davranmadım. Sadece, kendisine güvenmesini, sürekli kendisini geliştirmesini, bol bol kitap okumasını, kimseyi anlaması gerekmediğini, kimseyi eğitmesi, değiştirmeye çalışması gerekmediğini, ama, insanları olduğu gibi kabul etmesi gerektiğini anlattım. Gözlemlerimi, olumlu yönlerimizi, olumsuz yönlerimizi anlattım. En önemliside şu anda ki huylarının, davranışlarının, yürüyüşünün, oturup kalkmasının, hatta giyim kuşamının bile kendisine ait olmadığını, çevreden, dizilerden, filmlerdn, kliplerden edinilmiş olduğunu, oysa, kendisi olması gerektiğini anlattım... Tabi kendi yaşamımdan komik anılarla anlattım. Uzun bir konuşma oldu ve esnemeden dinledi. Demek ki gerçekten fikir alışverişine ihtiyacı var mış. Sabırlı olmak gerekiyor. Hepsi sürekli bir değişim içersinde. Çok fazla şey istememeliyiz. Sadece sabırlı olmalıyız... Doğru ilişkiyi kurduğumuzda, olumlu düşünebiliyor, mantıklı davranabiliyor, doğru hareket edebiliyorlar. Çocukları ve gençleri çok seviyorum. (büyüdükleri zaman başkaları sevsin.)

Artık eve gittiğimde hava tam kararmamış oluyor. Bahçenin güzelliğini daha çok yaşıyorum. Doğa'nın bana sunduğu küçük bir güzellik olarak düşünüyor ve mutlu oluyorum. Bu yüzden her gece çıkıp ona ve köpeklerime, rakı içerek bir süre eşlik ediyorum... Dün akşam bize sunduğu papatyaları topladık. Herkes bilmem ne ağacından yapılmış poşetlere doldurulan tozunu, pisliğini içerken biz papatyaların en verimli zamanında bir bütün olarak çayını demleyip içeceğiz. Sakinleştirecek, mideye ve sindirim sistemine doping yapacak, sinir sistemine, "biraz sakin ol" diyecek...

Bütün bu akşam sefasının ardından sabah kalkıp, yine bahçede Boss ile biraz zaman geçirdikten sonra, Linda ile kargalarla, kedilerle, serçelerle sohbet ederek işe geldik.

Erkenden başladı telefonlar çalmaya ve öğlene kadar hiç durmadı. Öğle yemeğimi yedim ve havanın güzelliğinden faydalanmak için çayımı alıp dışarı çıktım. Havalar güzel olunca böyle oluyor.

Değerli e-günlük; Öğleden sonra sakin geçti. Sabahki hareketlilik yoktu. Ben de bol bol çay içtim. Çay içmediğim zamanlardada broşür dağıttım. Gelsin yeni aboneler. Nasılsa her şey bedava. Yiyos, içiyos, yatıyos, kalkıyos, geziyos, adios...

Akşam üzeri Linda ile yemeğimizi yedik. Peşinden ben tatlı yedim ve adios dedik. Para falan vermedik. Bedava. Şimdi sana da "adios" diyorum değerli e-günlüğüm... Yarın bedava yazışırız. Hoşçakal

Biliyor musun: 2002 de idamların %81'i ABD, Çin ve İran'da gerçekleş miş...

Çirkin söz: "Kendi payıma 50 bin silahı, 50 bin oy'a tercih ederim..." Benito Mussolini

Güzel söz: "Bir ulusu tek kişinin idare edebileceğine inanırım. Bir şartla: O adam, ayaklarında çizme, elinde kırbaç, O ulus sırtında semerle doğarsa... Algernon Sidney (alnından öpüyorum)

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..