Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlük sorguladı...

Dağdan indiler, sınırdan geçtiler. Üzerlerinde askeri olarak dokunmuş elbiseleri vardı. Medyaya konuştular. Daha gelir gelmez, ayaklarının tozu ile bir çok şart ileri sürdüler... Dahası da var mış. Yüz kişi daha gelecek miş... Sorgulamaların ardından büyük bir çoğunluk serbest bırakılıyor muş. Nereye gidiyorlar serbest kaldıktan sonra? Balık yiyip rakı içmeyi özlemişler de İstanbul'a gelip sahil kenarında ki bir restorana mı? Yoksa her gece fasıl yapan bir gece kulübüne mi? Bostancı gösteri merkezinde Sibel Can konseri var ona gitsinler. Oradan da reina'ya takılırlar. Belki canları kadın çeker, yardımcı olsunlar. Çayı kahveyi eksik etmesinler. Altlarına minder koyalım popolarını üşütmesinler. İstedikleri yere gitmeleri için, altlarına özel şöförlü araba, ceplerine para verelim. Fon kuralım, vakıf kuralım, yardımlaşma dernekleri kurup yardım edelim. Tv'lerde yardım kampanyaları yapalım. Yeter ki barış gelsin, demokrasi gelsin. Açılım gerçekleşsin...

Merhaba e-günlüğüm; Kandil Dağı ve Mahmur Kampı’ndan gelen 34 PKK üyesi, 4 savcı tarafından sorgulandı. 29 kişi serbest bırakılırken, 5 örgüt üyesiyle ilgili karar için yazışma sonucu bekleniyor. (o beş kişiden de üç'ü serbest) (ntvmsnbc.com)

Sorulara bakar mısın e-günlüğüm? Ne zaman gittin? Neden gittin? Örgütle bağlantın var mı? Son soru çok güzel... "örgütle bağlantın var mı?" Her şeyin bir düzmece, bir danışıklı dövüş olduğunu açığa vuruyor... Üst düzey yönetici kadrosuna "örgütle bağlantın var mı" diye soruyoruz... İzliyorum sadece, bekliyorum. Sonunda ne çıkacak merak ediyorum ama, hislerim "iyi olacak" demiyor...

Birisi şöyle ifade verir miş:) Efendim beş sene önce gittim, Türkiye'de ki işsizlik başıma vurmuştu ve burada güzel para kazanıyorduk. Hatta öldürdüğümüz her asker başına prim alıyorduk ama, örgütle bağlantım yok...

Hahahaha Bu sıralar kimsenin neden Cem yılmaz'a, Şahan Gökbakar'a gülmediğini anladım. Artık onlardan daha komikleri var...

Değerli e-günlüğüm; Dün gece Boss'u aldım karşıma "sen köpek misin" diye sordum. "Hayır" dedi ve serbest bıraktım. Sonra Aynı soruyu Linda'ya sordum o'da "hayır" dedi ve onu da serbest bıraktım. Ardından sırası ile bütün canlılara "bu bahçeye ne zaman geldiniz?" "neden geldiniz?" bahçe ile bağlantınız var mı?" diye sordum. Hepsinin son soruya verdikleri cevap aynı. "bu bahçe ile bağlantımız yok..." Ayağa kalkıp bağırdım. "Defolun gidin o zaman ne işim var benim sizinle!" Rahat rahat bir bahçe açılımı bile yapamıyorum yahu...

Sabah işe geldikten sonra her gördüğüme aynı soruyu sordum. Ne zaman gittin, neden gittin, örgütle bağlantın var mı? Kimsenin örgütle bağlantısı yok ama, anladım ki açılım yapmak için hem örgüt üst düzey yöneticisi olacaksın, hem de "örgütle bağlantım yok" diyeceksin...

Sonu hayırlı olsun. Plan program belli ama gizli yürütülüyor. Her zaman olduğu gibi, bizi adam yerine koyan yok.

Ben en iyisi gideyim.

Akşam yemeğimi yedim, peşinden safranbolu lokumu, kastamonu çekme helva ve biraz bademli çukulata yedim ve anca doydum. Hoşçakal e-günlüğüm...

Biliyor musun: Daha önce internetle hiç haşır neşir olmamış kişilerin bazı beyin fonksiyonları sanal alemde gezindikleri 2 hafta sonunda gelişme göster miş... (sonra tersi oluyor)

Çirkin söz:
''Türkiye riyakar tavrını sürdürüp yükümlülüklerini yerine getirmezse, üyelik sürecinde engeller olur" Rum yönetimi lideri Hristofyas

Güzel söz:
"Servetin bitirdiği insan sayısı, elbette kurtardığından fazladır... Bacon

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..