Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlükte çiftleşme

Günaydın e-günlüğüm;

Merak etmişindir hemen yazayım, belimin ağrısı iyice azaldı. Dün akşama doğru belime motor kuşağı sardım. Hani normal kuşak sarsam karizma çizilece di. Hiç olmazsa sorana "belimde bir şey yok bu motor kuşağı motor kullanırken takıyoruz " diyordum... Hele Mine hanım'ın yorumlarından sonra belim motive olup ağrıları yok denecek seviyeye indi. Dün gece Boss'u gezdirdikten sonra (kazasız ve özellikle belasız:) bir yürüdüm, bir yürüdüm, bel ağrım arkasına bakmadan kaçtı. Çünkü yürürken sürekli kaslarımın arasında sıkışıp eziliyordu. Her ileri doğru adım attığımda harekete geçen elli dört kas (dün yazarken öğrendim) ağrıları yerle bir etti... Belki içtiğim su'da iyi gelmiş olabilir. Üç gündür çok fazla su içtim. Uludağın doğal kaynak suyu olduğu için içindeki magnezyum da iyileştirmiş olabilir. (ne reklam ama...)

Gelelim değerli bilim adamlarımızın yeni araştırma sonuçlarına. (ntvmsnbc)
İngiliz bilim adamların araştırmasına göre dişi şempanzeler, rakiplerinin dikkatini çekerek erkeklerini kaptırma tehlikesine karşı seks yaparken ses çıkarmıyor. Şempanzelerin çiftleşmelerini konu alan bu araştırmanın bulgularına göre dişiler en güçlü erkekle çiftleşmek yerine mümkün olduğunca fazla erkekle çiftleşmeye çalışıyor, böylece doğan yavrunun babalığı konusunda bir kafa karışıklığı yaşanıyor. Bu durum bebek şempanzenin tüm yetişkin şempanzeler tarafından korunmasını sağlıyor.

Bu habere ve bilim adamına arkamı dönüp selam veriyorum. Çelişkiye bak: Hem erkeğini kaptırmamak için ses çıkarmıyor, hem de mümkün olduğunca fazla erkekle çiftleşmeye çalışıyor. Ne demek bu? Erkeğini kaptırma gibi bir sorunu yok ki, başka erkeklerle de seks yapıyor, şey pardon çiftleşiyor... Bir zamanlar beslemiştim, ne yalan söyliyeyim, bir kere seks zamanları yok, bırakırsan sürekli durup durup yapıyorlar. Ses çıkarmamak bir yana ortama göre bazan avaz avaz bağırıyor, ciyak ciyak garip sesler çıkarıyorlar. O bilim adamlarına soruyorum: Siz hiç parkta, bahçede, ormanlık alanda, plajda çiftleştiniz mi? Bence yapmamışsınız, yaparsanız hiç ses çıkarmadan seks nasıl yapılıyormuş görürsünüz... Tıpkı şempanzaler için tehlike oluşturacak hayvanlar olduğu gibi (aslan, kaplan, timsah, akbaba) İnsanlar için de açık alanda seks yaparken tehlike oluşturacak hayvanlar olabiliyor (cinsleri önemli değil) Peki o zaman köpekler çiftleşirken hiç ses çıkarmıyorlar, bunun sebebide mi aynı? Peki kaplumbağalara ne demeli? Bende mi kadını kaptırmamak için sessiz seks yapıyorum, şey pardon çiftleşiyorum? Hadi başka kapıya beyim, kendinize daha inandırıcı bir iş bulun diyor ve bu habere son veriyorum.

Değerli e-günlüğüm; Dün gece de vücudumu dinlendirdim. Yani rakı içmedim, bira içtim. İki gündür bira içiyorum. Vücudum temizlenmiştir artık, bu akşam rakı içebilirim... Evet tabi, akciğerlerimi de aynı metotla dinlendiriyorum. Haftanın iki günü başka marka sigara içiyorum, böylece dinlenmiş oluyor.

Bu gün az hareketli bir cumartesi günü idi. Herkes gidiyor günlük, mahalle boşalıyor, yalnız kaldık bu gurbet ellerde. Sokaktan geçenlerin sayısı bile azaldı. (sanki sayıyormuşum gibi) Ağaçlar bile yalnızlık türküleri söylemeye başladılar. Ara sıra akşamları "gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar" adlı parçayı mırıldanıyorlar. Evet duyuyorum ne olmuş? Sen duyamazsın tabi. Akşamları arkadaşlarının yanına gidip sabaha kadar eğleniyorsun.

Aaaa bugün kenelerden bahsetmedim. Şaka şaka bahsetmeyeceğim korkma. Türkiye dün akşam yarı finale kalmış sadece onu haber vereyim. Bu kadar Maç kimle, golleri kim attı bilmem... O ara ben başka işler yapıyordum.

Sevgili e-günlüğüm; müsadenle ben gideyim artık.

Pazartesi günü yine yazışırız. Yine elim, belim, bir yerlerim ağrır, anlatırım. Ömer abi ile veda edeyim sana. Hoşçakal

Dünya dediğin bir bakışımızdır bizim;
Ceyhun nehri kanlı gözyaşımızdır bizim;
Cehennem, boşuna dert çektiğimiz günler,
Cennet ise, gün ettiğimiz günlerdir bizim...
Ö.HAYYAM

Biliyor musun? İnsan beyninin ortalama ağırlığı, 1, 3 kg mış... (akşam gidince tartacağım, bakalım normal mi yoksa kuş beyinlimiyim)
Güzel söz: "Yumuşak olma ezilirsin, sert olma kırılırsın..." V. HUGO

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..