Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlükte dünya rekortmeni erkeklerimiz ve deşarj olma tekniği:)

Yine ülke olarak bir rekora imza atmışız... Kadına şiddet uygulama da dünya sıralamasında birinci sıradayız... Oran, % 56, 7 Ardımızdan, Bengladeş, Hindistan ve Mısır geliyor. Oran çok büyük ve bu kayıtlara geçmiş rakam. Kayıtlara geçmeyenler ile birlikte hesap etmek istemem. Doğrluk payı ne kadardır bilmem ama bu sorunu kadınlar hiç üzerlerine almasın, çünkü bu bir erkek sorunu. Erkeklerin ne kadar acınacak ve aciz durumda olduğunu gösteren bir sorun. Aile içi şiddet uygulayan ve kadını döven erkeklere acilen anneleri ile konuşmalarını öneriyorum... Ama konuşurken sinirlenip, nasıl olsa kadın diye annelerinizi dövmeyin. Çünkü dövdüğünüz kadınlar da anne olduğundan karıştırabilirsiniz...

Merhaba e-günlüğüm; Biliyorum içler acısı bir durum ama şimdilik yapacak pek bir şey yok. Bir erkek olarak olayın en kısa sürede tersine çevrilmesini arzu ediyorum. Bizim erkeklerimiz bu olayı pek kavrayamamışlar. Yaşadığım ilişkilerde, tarafıma yönelik şiddet oranı (hava karardıktan sonra) % 60 dan daha yüksek. Geri kalanları normal sevişmeyi tercih ediyordu.. Kadının her ortamda olmasa da kesinlikle aile içi şiddet uygulamasından yanayım. İnanıyorum ki o zaman yeryüzünde mutsuz kadın kalmayacak... Erkekler de iş ve ev yaşamında eminim daha başarılı olacak. Her zaman evde kırbaç, kelepçe, fındık sopası falan gibi şeyler bulundururum. Eşim (varken) sinirli olduğu zamanlarda bütün aletleri üzerimde kullanıp, bilumum işkence yöntemleri dener ve sonunda çok sakinleşmiş bir şekilde (ikimizde) hayatımıza devam ederdik.. Ne derler: Dayak atsanızda, dayak yesenizde sonunda deşarj olursunuz...

Uluslararası sebze, meyve ve baharat şifa oscar ödülleri dağıtıldı ve eminim kimsenin haberi yoktur. Sebze dalında "sarımsak" faydaları bakımından birinciliğe layık görülürken, "soğan" yine ikinci oldu. Meyve dalında en yararlı meyve oscarı ödülünü "elma" ikinciliği "limon" aldı. Baharat dalında "karabiber" birinciliği alırken, "nane" bu sene ikinci oldu. Her sene bu yarışmayı düzenler ve ödülleri dağıtırım. Ödül törenine, (benim değişik görüş açılarımdan oluşan) bir jüri, bir seyirci, bir sunucu ve o sene içinde test edilen bir çok meyve, sebze ve baharatlar katılır... Artık bir sene sonra ki meyve, sebze ve baharat şifa oscar töreninde görüşürüz...

Değerli e-günlüğüm, dün gece çok büyük bir değişiklik yaptım. Bahçe de rakı içtim. Boss'un pire sayısı artmıştı ve onu sirkeledim. Hazır sirkeyi eime almışken Linda'da nasibini aldı. Sonra ben kaşınmaya başladım. "Pireler bana mı geldi acaba" diye düşünürken, üç gündür yıkanmadığım aklıma geldi. Hemen gidip banyo yaptım ve ondan sonra dışarıda oturup rakımı içmeye devam ettim. (rakı içebildiğime göre sağlıklıyım)
Yakında bizim sokağın adı "sucular sokağı" olacak. Elli metrelik sokakta iki adet su dağıtım bayi varken tam karşıma bir marka daha açılıyor. Bence mahsuru yok ama onlara yazık. Benim pazarlama ve rekabet sistemim altında ezilip, bir süre sonra dükkanlarını kapatmak zorunda kalacaklar. Her zaman söylemişimdir. "Çok güçlü bir çekim kuvvetim var" diye. Ne hikmetse çekiyorum.

Bu gün işler normal seyrinde devam ediyor. Elmar sabah erkenden dükkana geldi ama benden erken gelemedi. Okula bu gün de giremeyeceği için bize yardım ediyor.

İnsanlar tatilden geldi, okullar açıldı, trafik kazaları arttı. Yine bu gün bir sürü kavşak kazasına şahit oldum. Dikkatli olun arkadaşlar, sağda gaz, ortada fren var. Ara sıra Frenede basabilirsiniz, izin veriyorum.

Valide oldukça iyi. Bu gün de hem ziyaret, hem ticaret yapmaya gittim, beni ayakta karşıladı. Oldukça hızlı iyileşiyor. Beyni de çok iyi çalışıyor. Bana "oğlum beni ne merak ediyorsunuz, 82 yaşına gelmişim, yaşadığımı yaşadım, gördüğümü gördüm, ölsem ne olacak ki, aldırmayın işinize bakın" dedi. Tmam doğru ama seni ölüme terkedecek halimiz yok ya anacığım. Sen keyfine bak, zamanı gelince hepimiz öleceğiz. (diye seslendim buradan ama e-günlüğümden haberi yok) Bu sefer kararlıyım, iyice ayaklansın, bildiği bütün yemek ve tatlı tariflerini alacağım.

Evet e-günlüğüm; Akşam yemeğimizi yedik ve çayımı içiyorum. Birazdan seni terkedeceğim, şey pardon seni evine yollayacağım. Hiç terkeder miyim?
Yarın yine yazışırız. Hoşçakal

Biliyor musun? Vücut suyunu %2 azalması, kısa süreli hafıza kaybı veya konsantrasyon zorluğunu tetikliyor muş... (anlaşıldı)
Güzel söz: "Dünya ile aranızda ki kavga da dünya'yı arkanızda bırakın..." Franz Kafka

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..