Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

E-günlükte günlük yaşamdan kesitler

Merhaba e-günlüğüm;
Son gelişmelerden haberin vardır. Hiç yorum yazmayacağım. Nasılsa herkes bir nebze olsun yorumlamıştır. Ancak ülke hem siyasi, hem politik, hem ekonomi açısından pek iyiye gitmiyor. Suçlu aramaya gerek yok aynaya bakmak yeter diye düşünüyorum.

Dün gece uyuyamadım, ama sıcaktan değil. Bir huzursuzluk var içimde sebebini anlayamadığım. Durup dururken uyanmak hiç adetim olmadığı halde sürekli uyandım. Satışlar düşüyor, belki onlar beynimi kurcalıyor, tedirgin ediyordur, fakat öyle şeylere de pek aldırdığım söylenemez.
Hayırlısı diyorum sevgili günlüğüm.

Dün akşam boss'u gezdirdikten sonra linda'yı çıkardım. Güzergah aynı ikisini de aynı yollardan gezdiriyorum. Linda ile bir kaç sokak eksik, daha kısa mesafe yürüyoruz. Tabi bu arada ilk görenler şaşırıyor. Araların da "aaa bu adam biraz önce kurt köpeği ile geçmedi mi?" gibi fısıldaşmalara şahit oluyorum.
Eve döndük ve boss ile oynamak için hazırlıklar yaparken yukarıdan çelik bir dlma kalem başımı sıyırarak yere düştü. Kadının biri "ne düştü" diye bana soruyor. Ben de hiç bir şey söylemeden kalemi gösterdim. "ay çok özür dileriz." "Kafam da bir delik açılsaydı ben size özürü gösterirdim" dedim ama içimden. Sesli olarak tek kelime etmedim ve boss ile oyunumuza başladık.

Bu gün bir araba yavru bir kedi ezmiş, durup onu aldım ve kenara koydum. Çok üzücü bir olay ama hep karşılaşıyorum. Ayrıca bir karga yavrusu yolun ortasın da duruyor du ve ben yine durup onu kucaklayarak havaya fırlattım. Çırpınarak bir apartmanın bahçesine kondu. En kısa zaman da uçmayı öğrenmesi gerek, yoksa onun da sonu yavru kedi gibi olur. Ailesi çok sesli bir gaklama senfonisi ile bana teşekkür etti.

Yan binada ki köpeği birileri şikayet etmiş ve belediye ekipleri onu almaya geldi. Mahalleli ekiple epey mücadele etti ama köpek birini ısırmış, bu yüzden on gün karantina da tutulması gerekiyormuş... Aslın da çok korkak bir köpektir ama kendince bahçeyi koruyor. Saldırması da korkmasındandır sanıyorum. Hatta ısırdığını bile sanmıyorum. Dişleri sürtünmüştür. Genelde öyle olur. Köpek ısırdığı için değil, insanlar ellerini veya ayaklarını aniden çektikleri için yara alırlar. Beni ilk köpek sırdığın da (dokuz yaşımda idim) parmağım kanamıştı. Ondan sonra değişik zamanlar da beş kere daha köpek ısırdı ama tecrübeli olduğum için son üç ısırmada hiç kan yoktu. Hatta daha sonra ben köpekleri ısırmaya başladım. Şimdi benim ısırdığım köpeklere kuduz aşısı yapıyorlar.

Değerli e-günlüğüm. Dün ve bugün yine çok trafik kazası gördüm. Dikkat ediyorum, kazalar hep aynı noktalar da ve aynı kavşaklarda yoğunlaşıyor. Trafik canavarını oluşturan devletsel sebepler var gibi.

Sabah uçurduğum karga yavrusu (yavru demeye bin şahit ister) dükkanın önünde ki gül ağacına kondu ve ben onu tekrar alıp havaya fırlattım. Bu sefer daha uzun uçtu. Umarım en kısa zaman da uçmayı öğrenir.
Şimdi yemekten kalktım e-günlüğüm. Birazdan yine akşam servisleri başlar.

Sevgili e-günlüğüm; Geçen sene yanımda çalışan genç arkadaşım bu gün yine yanımda işe başladı. tüm abonelere duyurulur. Kendisi konservatuar da okuyor ve çok iyi bir danscı ve balet. Çok severim keratayı, çok çalışkandır. O'na hiç bir şeyi yapmasını söylemem, o yapar. Kendisi Azerbaycan'lıdır. Üç ay önce kaybettiğimiz Dünyaca ünlü kareograf, dansçı, balet, Kahraman Nasirov'un torunudur.
Bugünlük havadisler bu kadar, yarın yine ritmimizi bozmadan yazışacağız...
Hoşçakal.

Biliyor musun?
Yetişkin bir insan, günde ortalama yirmi üç bin kez nefes alırmış... (demek ki bir o kadar da veriyor:)
Güzel söz: "Kendine ve çevresindekilere bir anlam arayan tek varlık İnsandır..." T. H. WHITE

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..