Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Editörümüz kim acaba?

Editörümüz kim acaba?
 

Uzunca bir süredir yazıp çiziyoruz bu sitede.

Yazımı ilk gönderdiğim andan itibaren kimin masasında okunuyor acaba?

İyi mi kötü mü uygun mu değil mi mercekten geçerek ilk kimin onayı ile ekrana yansıyor.

Ben bazen resim basmayı unutarak ikincisini hatta o resmi yok sayarak üçüncü resim ile zaten yayında ve okunmaya başlanarak basılmış bir yazının üzerinden tekrar yolluyorum.

Bunca işlemi kalem kalem dikkate alarak en yeni hali ile tekrar yayınlayan kimdir bayan mıdır erkek midir?

Sitede aramızda o da yazıyor mu, onu tanıyor muyuz yazıları ve de düşünceleri ile?

SAYFASI VAR MIDIR?

Bunu merak ettim şu an, burada tüm site yazarları ve okurları arasında kendisine teşekkür ediyorum.

Onca acemiliğime rağmen sabrederek benim ustalaşacağımdan ümidini kesmeyen tüm blog çalışanlarına ve

emekçilerine buradan selam gönderiyorum.

Çok teşekkürler.

Nilgün Çakıcı.

 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..