Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Ee biraz da ben olsun

Ee biraz da ben olsun
 

Ben yazıyorum işte beni yazıyorum ve ilişkiler içindeki yüzleşmelerimi yazıyorum içimde yürüyen kahkahalarım hoşuma gidiyor... İnanmadan kendime sıktığım palavralar var ya ehh işe yarıyor bazen ....(gülüyoruz işte)

İki cümlenin ağzımdan çıkıp karşıda o anlamsız bakışları ve bakışlara geliştirilen kelımelerin aklımda canlanıyor olmasını seviyorum, narsistce belirtiler göstermeye başlıyorum tanrım...Korkun ve kaçın benden ey cümle alem!!
Bazen çok sevimli olmuyor tabi bu. Ben buna kısaca 6. hissin gücü diyerek saklanıyorum ama aldatıyorum tabi kendimi , laf aramızda tabii ! şişştt sakın kimse duymasın !! ...

Bol kahkahalarla yazdığım bu satırları yazarken umursamaz duruşumun kenarında saklı içimde hiç bitmeyen acılarım var ve geçicek diyen Faik aklıma gelir.... ahhh !! bir de geçse diyerek bir derin nefes alırım...... orada dursa diye bakarım nefese ama, o da nafile yine içeridekileri temizlemeden çıkıyor .

Vakti gelince her şey bitiyor zaten aldırma sen , hey alem !! içindeki şeytanı kenara at maskelerini say hangisi senin ?? ha bu arada lafdan lafa gecerken sakın ola inanma inanmış gibi davran ki inansınlar inanmışlığına...kandırmak değil ki bu !! seni kandıranlar için bol malzemeli kahkaha bil o kadarı yeter bu da sana.....

Ah be güzelim ne zaman büyeceksin sen? seni büyütemicez anlaşılan kızım biraz kurnaz olda akıllı olduğunu görelim....sen daha inanmaya devam et yok öyle veren....ağaç mı bildin sen insanları verecekler sana .....
Her şeye vermeye alıştırılmış ruhunu at artık sen de çöpe ...almasını öğrenme trenini kaçırdın yakalarsın belki diğer durakda

Can derdinde can pazarında bu dünya kurallarına göre oyna , oynamazsan saha dışındasın unutma sakla bir kenarına
eeee şimdi olduğu gibi desene :))

 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..