Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '13

 
Kategori
Eğitim
 

Eğitimde kendi haklarımızı öğrenmek

Eğitimde kendi haklarımızı öğrenmek
 

    Eğitimde haklarımızı öğrenmek özellikle kız çocuklarımızın çocuk yaşta evlendirilemeyeceklerini öğrenmeleri bile en büyük haklarından biri sayılır.

    193 üyesi bulunan BM Genel Kurulunda 2012 yılından itibaren 11 Ekim 'in  "Dünya Kız Çocukları "  kabul edildi.

         Birleşmiş Milletler erken yaşta evlendirilen kız çocukları,çocuk gelinler sorununa dikkat çekmek için bu günü kabul etti.Dünyada tüm kız çocuklarımızın yararlanması gereken hakların öğrenilmesi ve herkesin kendine düşen görevi yapması gerektiği  gün olarak anne ve babaların görevleride yeniden ele alınacağı gün olarak 193 Ülkenin bu günü kutlamasıyla Devlet,medya ,sivil toplum birlikteliği sağlanırsa   bu gün  amacına ulaşacaktır.

      Kız çocuklarının yaşadıkları ayrımcılık ve zorluğa  dikkat  çekmek için bu gün önemini arttırarak üstüne düşen görevi yapacaktır.Ancak, çocuklarımızın birinci hakları eğitimve öğretim haklarını üstlenmeleri tüm bu görevlerde ön sırada yer almalarını sağlayacaktır.

     Eğitim veöğretim öğrenmeyi sağlayacaktır.Öğrenme değişime ayak uydurmayı sağlayacaktır.Öğrenme şeklini ve şemalini yoluna göre bilmek zorunda olduğumuzu bilerek eğitim ve öğrenme işini başarmalıyız. 

 

 
Toplam blog
: 285
: 4026
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

      Üniversiteyi Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesinde Fizik öğretmenliği bölümünden..