Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '11

 
Kategori
Organik Ürünler
 

Ekolojik tarıma katkı

Bugünkü konunun ismini Ekolojik Tarıma Katkı koymamın sebebini size biraz açmak istiyorum... Bizler, hepimiz hayatımızı yok sayıyor ve deyım yerindeyse "kelle koltukta " yaşıyoruz. Ben şahsen son zamanlarda kendimi fazlasıyla sorgular oldum.. Ne yediğimi, ne içtiğimi, ne giydiğimi, zamanımı nasıl geçirdiğimi, gün içerisinde kaç kişiyle yüz yüze görüştüğümü, kaç kişiye gülümsediğimi....... v.s.. Verdiğim cevaplar beni dehşete düşürünce anladım ki; faliyete geçme zamanı geldi ve bir şeyler yapma zamanı. Yaptığım araştırma sonuçlarına geçmeden önce sizin de kendinize benim gibi bir kaç soru sormanızı rica ediyorum. Yaptığım araştırma beni hangi noktaya getirdi bunu sizlerle de paylaşayım. Öncelikle Ekolojik Tarımı öğrenme, toprakla haşır neşirliğin dışında organik tarımla da alakanız varsa bulunduğunuz aya göre o ay da öncelik neyse kaldığınız yerın sahibi ve sizler gibi gönüllü üyelerle zeytin yağı yapımından, salça yapımına, reçel yapımı, şarap yapımı, yöresel yemekler, meyve toplama, kaldığınız yerin ihtiyacına göre yapılacak işler listesi.. Bilemiyorum sizler de benim gibi bunları okuduğunuz da ama nasıl bende dahil olacağım bu gruba. Aşamaları nedir diye heyecanlandınız mı? Ben inanin çok heyecanlandım. Öncelikle Buğday Derneğinin katkılarıyla gerçekleşen bir katılım. Köylüyü kalkındırmak, kişilerin iştirakıyla böyle bir projenin içinde olmak .Yapılması gereken sadece Buğday Derneğine Üyelik. Ama gerçekten istiyorsanız ve bu projenin devamı projelerde yer alabilecelseniz ben üye olun derim. Belli bir üyelik aidatı. Ta Tu Ta projesine gönüllü olmak istiyorum dediğinizde kalacağınız yerlerin listesi. Seçimi siz yapıyorsunuz. Ne kadar kalacağınız? O gittiğiniz yerin seçimi konusunda ve emniyetiniz konusunda garanti? aklınıza gelecek onlarca soruyu bu projeyi araştırdığınızda zaten veriyorsunuz.. Benim katkım acizane böyle bir projeyi duyurmak. Katkım olursa ki!! şahsım adına minnet duyacağım. İlgilenen olursa benim mail adresimdem bana ulaşabilir. Tüm bilgilerimi paylaşabilirim. Kendinize değer vermek, köylüyü ve toprağı tanıma, kendiniz ve yaşamınız için iyi bir şey yapma, bir projenin içinde olma, organik tarımı öğrenerek yediklerinizi daha iyi analiz etme yetisi kazanma, farklı kesimlerden kişilerle tanışma.. Tüm bunlara vereceğiniz cevap ağız dolusu evetse bir tuş uzağınızdayım.. Sevgiyle kalın.
 

 
Toplam blog
: 17
: 177
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Ben kitap kurdu. Amötörce de olsa bir şeyler karalayan ver bundan büyük mutluluk duyan biri. Yeni öğ..