Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '14

 
Kategori
Bilim
 

Ekonomi bilimi iflas mı ediyor?

Ekonomi bilimi iflas mı ediyor?
 

alıntı


Ekonomi yazıları sıkıcıdır biliyorum.

Onun için hiç derine inmeden bir kaç fotoğraf göstermek istiyorum.

Bir kaç senedir ABD ekonomisi iflas ediyor dediler.

Bankalar, çok büyük şirketler iflas etti.İşssizlik arttı.

Ama halkın refahında düşüş olmadı.

Hep aynı Amerika.

VE bu sene Amerikan ekonomisi % 4 gelişme kaydetti.

Nasıl oldu? Bilinmez.

                                       --------------------------------------------

İnşaat sektörü lokomotif sektördür, diğer bütün sektörleri çeker götürür dediler. İnşaat sektörünü övdüler de övdüler. Ben de aynı fikirdeydim. (Halen aynı fikirdeyim)

Oysa,Sayın Babacan " inşaat sektörü üretimi düşürdü,yanlış yaptık,bundan sonra varsa yoksa SANAYİ" dedi. (Ben inşaata ve tarıma da çok önem verilmesinden yanayım)

Diğer ekonomistlerimiz de inşaat sektörünü kötülüyorlar.Üretimin düşmesine sebep oldu diyorlar.Daha önce böyle demiyorlardı. (Duyduğum kadarıyla)

Bu nasıl iş?

                                        -----------------------------------------------

Avrupa ülkeleri hatta tüm dünya ekonomik krizde ama ALMANYA çok güçlü, ekonomik krizden hemen hemen hiç etkilenmedi dediler.

Ancak son bir kaç aydır Almanya'nın da krize girdiğinden. resesyondan filan bahsetmeye başladılar.

Anlaşılır gibi değil.

Eknomi bilimi çok garip bir bilim.

Kimse kesin bir şey bilmiyor.

Uydur gitsin.Aynen fıkra gibi.

 

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..