Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '20

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Ekonomimiz Hep Böyleydi

Ekonomik durumumuzla ilgili tartışmalar beni gülümsetiyor.

Sanki daha önce çok iyi durumdaydık da.

Ben kendimi bildim bileli böyleyiz.

Neden bilmiyorum her şeyimiz yoluna giriyor da ekonomimiz bir türlü düzelmiyor.

Belki uzaya da gidebiliriz ama bu sorunu çözebileceğimizden şüpheliyim.

Vatandaş olarak sebebini bugüne kadar anlayamadım; kimsenin de bir açıklama getirebileceğini sanmıyorum.

Üstelik toprağımız verimli insanımız çalışkan, cennet gibi bir ülkede yaşıyoruz; ama anlaşılmaz bir şekilde ekonomik sorunlarla boğuşuyoruz.

Yani bugünkü durumu değerlendirirken bu gerçeği de göz önünde bulundurmalıyız.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..