Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '17

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

EKPSS Sonuçları Açıklandı

EKPSS Sonuçları Açıklandı
 

Salih Arıkan kitap okurken


EKPSS Sonuçları Açıklandı. Sınavı kazanan kurada çıkan arkadaşları tebrik ederim. Yeni görevleri hayırlı olsun sakın geldikleri yeri unutmasınlar. Engelli hakları mücadelesinden ayrılmasınlar. İş güç sahibi olmak engellikten istifa etmek değildir. O yüzden engelli hakları mücadelesine devam. Engelli kadroları tam olarak dolmadı. Daha çok engelli arkadaşımız iş güç sahibi olmalı. Yalnız bazı gerçekleri de atlamamak gerekir. İşe girmek önemli. Kendi Eğitim alanında kaç engelli çalışıyor. İş tatmini diye bir şey var. Siz Avukat olmuşsunuz Öğretmen yâ da farklı bir Fakülte mezunusunuz ama santral görevlisisiniz. E İlkokul mezunu da aynı işi yapıyor. Sakın küçümsediğimi düşünmeyin sadece insanlar aldıkları Eğitimle ilgili işlerde çalışması gerekir onu anlatmaya çalışıyorum. Görevde yükselme kaç engelli arkadaşımız Amir konumunda. Engelli Müsteşar Daire Başkanı Genel Müdür. Kamu çalışanları engelli Amirlere hazır mı şimdi bir dairede çalışıyorsunuz. On yıl yirmi yıl aynı konumdasınız sizden sonra gelenler çok daha iyi yerlerdeler. Bu sizin iş motivasyonunuzu etkilemez mi çok dillendirilmeyen mobbing iddalarıda var. Bu meselede önemli. Oturduğunuz yerden para alıyorsunuz gibi birçok incitici söz ve davranışlara maruz kalan arkadaşlarımız var. Hizmetli kadrosunda çalışan ve temizlik yaptırılan görmeyenler var. Bence kimse sineye çekmesin haklarını arasın. Bana ulaşan şikâyetleri ben takip ediyor ve gereken yerlere bildiriyorum. Zaman zaman görmeyen Öğretmenlerimiz dışlanıyor Kamu çalışanı engelliler sendikalara üye olup haklarını savunsun.  Dernekler engelli çalışanlarla ilgili ihtisas komisyonları düzenlesin aylık yâda yıllık raporlar düzenlensin. Tekrar tebrik ederim sakın yazdıklarım moralinizi bozmasın aksine uyanık olarak fikri takipte bulunmanıza destek olsun.Tel:0506 514 96 93 Salih ARIKAN

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..