Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Eksik yanımsın sen benim

Eksik yanımsın sen benim
 

Beni o kadar eksik bıraktın ki sevgili

Hiçbir toplama işlemi

Eşitlemiyor şimdi senle bizi

Giderken dağınık bıraktın yüreğimi

O kadar uzadı ki bu ayrılık cümlesi

Şimdi hiçbir noktalama işareti

Yetmiyor bitirmeye yollar ve mesafelerle dolu bu hikayeyi

Uykular sığınağımdır artık şarkılar ruhumdaki sızının bestesi

Bir bahar sonuna kurdum

İçimdeki çalar saati

Şimdi hiçbir takvim yaprağı

Avutmaya yetmiyor bendeki bekleyişi

Sevinçlerimi sana erteledim sevgili

Öyle sevmişim ki seni

Ne kadar uzak olsada yüreğin

Hiçbir noktalama işareti

Sonlandıramaz yüreğimdeki seni.

Bize en çok üç nokta yakışır sevgili...

 
Toplam blog
: 34
: 1022
Kayıt tarihi
: 02.07.09
 
 

Kuşadası ve Antalya arasında geçiriyorum günlerimi. 25 yaşındayım ve Akdeniz üniverstesi mezunuyum. ..