Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '14

 
Kategori
Güncel
 

Elektrikler kesildiği için ben de fazla yazamadım..

Elektrikler kesildiği için ben de fazla yazamadım..
 

Ben de, elektrikler kesildiği için fazla yazamadım...


OYLARI KARANLIKTA SAYILAN SEÇİMİN KAZANANI HANGİ PARTİ ?

CHP : Kazandığını söylüyor. Çünkü oyları artmış.. İstifa edeceği söylentileri çıkınca. "geçiniz, ben niye istifa edeyim ki, Başbakan istifa etsin" demiş. Başarısız bir  genel başkan, bunu der mi?

MHP : O da seçimde başarılı olduğunu söylüyor. Bazı belediyeleri kaybetmiş ama, bazı belediyeleri de kazanmış.

BDP : O da başarılı sayıyor kendini... Çünkü, kazandığı belediyelerin sayısı artmış.

Öyleyse bu seçimim kaybedeni hangi parti?

Bu sorunun yanıtını, ileri görüşlü MHP Genel Başkanı Bahçeli, seçim öncesi yaptığı propaganda konuşmalarında zaten vermişti.

Ne demişti?

Dedi ki, "Bu seçimlerde AKP, oylarını %51'den aşağı düşürürse, Başbakan istifa etsin!"

Hem Kılıçdaroğlu ve hem de Bahçeli, Başbakan'ın istifa etmesi gereğinde birleşiyorlar.

Gördünüz işte, bu seçimin tek yenileni AKP'dir.

Bu bloğumu dün gece, elektrikler kesildiği için mum ışığında yazdım... Bazı yanlışlar da yapmış olabilirim. 

cdenizkent

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..