Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '17

 
Kategori
Mizah
 

Elma mı Yedik Ayva mı? İnsan?

Elma mı Yedik Ayva  mı? İnsan?
 

Elma Değil Ayva


Az önce sekreter aradı diğer hatta müdürün olduğunu ve size bir şey sormak istediğini söylüyor dedi.
-Evet dedim dinliyorum.
-Bir müşterisine vereceği parayı hesap ediyor şu anda da 65000TLnin %70 ne kadar diye soruyor dedi.
-Ben de 45.500tl dedim ve konu kapandı.
Ve bu saçma soruya iki kişi vakit ayırdık.
Ve bunun saçma olduğunu birbirimizle paylaşmadık, gülmedik, yadırgamadık.
Şimdi bu yadırgamayıp gülmeyişimiz müdürün zoruna gitmeli mi gitmemeli mi?

İşte ben bu işi yapıyorum arkadaşlar %de hesaplayıcısıyım ben.
Çünkü hesap makinesi herkese verilmez öyle hohooytt..

Komşumuz 1 aydır tadilatta.
Ne yapıyor olabilirsiniz ki eve normal bir apartman dairesisin sen.
Roma imparatorluğumu kurmaya çalışıyorsun ne yapıyorsun yahu.!

Çünkü insan ırkı yalancı, riyakar, hain ve çok daha fazla pisliği barındırır bünyesinde.
Ama bak hayvanlara bir döngü var ve o döngüdeler.
Aslan gidip antilop seni yemeyeceğim diye söz verip sonra arkasından iş çevirip köşede kıstırıp sağ üst kalçadan ısırmaya başlıyor mu yemeye?
Gidiyor pususunu kuruyor hatır hutur yiyor olum.
Ya da maymun kardeş yengesine atlıyor mu? Sahte muz veriyor mu la kardeşlerine?
Entrika içine giriyor mu hayvanlar?
Yok..
İhanet var mı? yok, sadakat desen bol.
Ya bak köpeğe  ya ne olur..
Ata bak ata sadıktır.

Yeni yıl ile ilgili pembe hayaller kuran arkadaşlara sesleniyorum,
Dünyanın durumundan bir habersiniz o zaten belli..
Siz önce şu elinizdeki akıllı kutudan kafanızı kaldırıp dünyanın ne kadar pis bir yer olduğunu görün.
Dünyayı ne kadar pislettiğimizi görün.
Yok ama nasıl kaldırasın ki hatçanın ciciklerine bakmaktan kafanı  akıllı kutudan diğmi.. diğmi..
Ozonu deldik deldik çıktık diyorum. Bön bön bakıyon ?
Adam nefes alamayınca hatçanın ciciklerinin önemli olmadığını anlamaya başlayacak.

Yanlışın izahı olmaz ki.
Yanlış yapılmamalı.
Kafalar mavi bayraklı olmadıktan sonra  sadece denizlerimiz mavi bayraklı olsa ne olur olmasa ne olur hacı cav cav ?

Derinde değilim dipten selamlar..
evet elma değil ayva :)
Hepinisdentiskiniyorum öptüm bay :)

 
Toplam blog
: 16
: 189
Kayıt tarihi
: 09.11.17
 
 

OKU ..