Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Emin Çölaşan ve Kitabım

Her sabah Emin Çölaşan ve sağlık sorunu nedeniyle bu aralar sık yazmayan Bekir Coşkun'un yazılarını okuyarak ve cumhuriyet'ten bir-iki köşe yazarın yazılarına göz atarak güne başlarım.

Geçen hafta Çölaşan'a e-posta yoluyla şiir kitabımdan bahsederek uygun görmesi halinde kitap hakkındaki düşüncelerini sutununda yer vermesi durumunda mutlu olacağımı belirtmiştim.

Üç gün önce gelmiş olan ve bugün fark ettiğim Emin Çölaşan'a ait e-posta kısa mektubunu görünce çok sevindim ama pek şaşırmadım çünkü dönüş yapacağına inanıyordum. Zira yazılarını okudukça o inancı sağlamıştım.

Cevap yazmayabilirdi..

İlgilenmeyebilirdi..

Öyle yapmadı..

Kendine yakışanı yaptı Çölaşan ve kendi adına imzalanmış şiir kitabımı vermiş olduğu adresine gönderirsem sevineceğini belirttikten sonra teşekkür etmeyi de ihmal etmedi.

Asıl ben teşekkür ederim Emin Çölaşan'a bana değer verdiği için.

İmzaladım kitabımı ve gönderdim.

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..