Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '10

 
Kategori
Hamilelik Sonrası
 

Emzirme reformunu sizde destekleyin

Emzirme reformunu sizde destekleyin
 

Bir blog var. www.blogcuanne.com yeni keşfettim. Anne sütünün yararlarını araştırırken. 

 

Hemen hemen herkes biliyor da anne sütünün yararlarını, bebeğe, anneye faydalarını... 

İş emzirmeye gelince, emziriyorda anneler... 

Emzirmeyi destekleme aşamasına gelince Nasrettin Hoca gibi oluyorsunuz... Arkanıza bir bakıyorsunuz kimse yok sizi destekleyen... 

Ne işveren, ne pastane-cafe-restaurant'da uygun mekan(ki bence oturduğu koltukça emzirebilmeli bir anne, tuhaf abakışlar arasında kalmadan, tuh kaka ayıp diye bakılmadan), ve aklanıza gelebilecek her türlü mekan ve sıfat içeren şahıslar. 

Yalnız yani emziren anneler 

İşte Elif Doğan, bu detayı farketmiş. Detay ki ne detay... Odanın ortasında oturan ama kimsenin görmediği fil hikayesi gibi... 

İşte bu sebeple aşağıdaki linki veriyorum... Lafı fazla uzatmadan... MANİFESTONUN ALTINADA -DESTEKLİYORUM- Mesajınızı eklemenizi istiyorum... Neden? 

Çoğallalım-Sayımız artsın dikkat çekelim diye! 

Şimdilik 300 kişiyiz... Ama büyüyeceğiz anne sütü ile... İnanıyorum 

İşte adreside veriyorum: http://blogcuanne.com/emzirme-reformu/ 

 
Toplam blog
: 119
: 1401
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Ben kimim? Tüm sıfatlarımın dışında doğduğum günden beri bu sorunun cevabını bulmak için sürekli ..