Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Enerji kaynağım çiko...

Enerji kaynağım çiko...
 

Lise yıllarında bünye belli etmeye başlamıştı akıbetini….

Böyle bluzlara isyanlar…….kotları hakir görmeler , düğmeleri pırtlatıp en uzak mesafeye fırlatma gayretleri , fermuarın feleğini şaşırtma operasyonları……

Ben ise ayna karşısında çok sevdiğim dünya güzeli (söylemesi narsistlik) gözlerime bakıp, ve babamın bıçak zoruyla uzattırdığı (evlendiğimin birinci haftası 3 numaraya vurdurdum, etki-tepki) belimdeki saçlarımı bir oraya iki buraya savururken, yeniçeri isyanından habersiz II. Mehmet gibi sefalardaydım.

Haaa…çevremde farkına varıp, kalbimi de kırmamak ve alınganlığımın dışa vurumu olan çemkirmelerimle muhatap olmamak adına yüzüme fazla bir şey söyleyemeseler de ufaktan ima yollu dokunduruyorlar ama ben deri altında gizlice sığınak kurmuş yağ hücrelerinden sebep, hissedemiyordum.

Çok sevdiğim Çinli bir erkek arkadaşım(ağabeyim gibi), beni hafta sonları Fulya’daki evden alır, lay lay lom, İngilizce pratikleri, dedikodu, vs. zamanın nasıl geçtiğini sezmeden hoop Taksim, orada Gezi Pastanesine uğrar bir kese kağıdına ekte resimlerini gördüğünüz şahanelerden doldurtur, yiye yiye Dolmabahçe’ye, oradan da Ortaköy’e giderdik.

(garibim beni yürütecek de forma sokacak güya, elimde bir kese kağıdı çiko…offf…)

Ve sonraki senelerde bundan daha gayretli bir harekatım da olmadı kilolara karşı, niye olsun ? yazık değil mi onlara da ? , onlarda bizim bir parçamız değil mi ? …. ne o öyle çırpınmalar, koşup kendini öldürmeler, içten aç bırakaraktan işkenceler…. dıştan vıcık vıcık kremler…. eziyet valla… günah…. o bünyede üvey evlat muamelesi gören her yağ hücresi kitle kitle hesap soracaktır öteki dünyada…aha da bu kadar söylüyorum…..(bükemediğin bileği öpeceksin:) )

Hem şu resme bakın kurban olduğum ne güzel yaratmış kakaoyu .... .insanım da çikoyu ….

Gerisi yok…hikayede burada bitti….ben krize girdim….Taksim’e gidiyorum…Gezi duruyor mu acaba yerinde ? ….hadi kaçtım….


Not: Özel günlerde değil, her zaman hemcinslerimin ve tüm insanların haklarına yine biz kadınlar ve tüm insanlar saygılı olalım, barış içinde yaşayalım dileklerimle.... 8 Mart ın şerefine bir çikolata alın, buyrun, afiyet olsun :)

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..