Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Engelli Meclisi Seçimi

Engelli Meclisi Seçimi. Cumartesi günü İzmir kent konseyi engelli meclisi genel kurulu olacak. Başkan ve yürütme Kurulu seçimi ’de yapılacak. Listeler askıya çıktı görenler gitti listeyi inceledi bizde bir arkadaşımız gönderdik sadece listede ismimizin olduğunu öğrendik. Neyse ben yürütme kuruluna adayım daha önce engelli meclisi ve İzmir kent konseyi ana yürütme üyeliğinde bulundum. Şimdide engelli meclisi yürütmesine adayım. Burada bir kaç şeye konuya kısaca değinmek isterim. Bu yapılar danışma meclisi niteliğindedir. Aşırı anlam yüklemeler hayal kırıklığına yol açar. Biz İzmir Büyükşehir belediyesinin gönüllü danışmanlarıyız. Niçin bizimle ilgili politikalar biz olmadan bizim için asla düşüncemiz var. Seçimli genel kurular kalabalık olur. Seçilemeyenler ayağı keser seçilenler faaliyetlere devam eder. Birde kendine basamak olarak görenler var. Bu kent için düşleriniz varsa faaliyetlere katılabilecekseniz aday olun ay benim çok işim var deyip bir etiketim olsun derseniz kimseye faydası olmaz bizimde amacımız birilerine faydamız olsun. Çok eşit olmayan şartlarda bir propaganda sürecimiz olacak. Neyse arkadaşlar beni tanıyor belki bu Cami yaya yeni katılanlar tanımayabilir desteklerinizi bekliyorum birde keşke kimsenin yardımı olmadan oy kullanabileceğimiz bir çalışma olsa gerçi toplantılarda seçim usul ve esasları ve diğer konuları gündeme getireceğiz en azından seçmen listelerine ulaşabileceğimiz bir çalışma yapılabilirdi neyse bundan sonra farklı olmasını istediğimiz için bu çalışmaların içinde olacağız. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..