Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '13

 
Kategori
Eğitim
 

E.Öğretmen Nebahat Alpan İÖO'dan Anneler Günü

E.Öğretmen Nebahat Alpan İÖO'dan Anneler Günü
 

Minik öğrencilerden annelerine çiçekler dağıtıldı.


Anneler Günü yurdumuzun birçok il ve ilçelerinde kasaba ve köylerinde özellikle İlkokullarda heyecanlı bir şekilde çeşitli etkinliklerle kutlandı. Annelere yakışır bir şekilde kutlamalar yapıldı. Bunlardan bir tanesi Aydın ili, Söke İlçesi’nde emekli öğretmen Nebahat Alpan İlköğretim Okulu’nun hazırladığı program, Vali Racep Yazıcıoğlu Kültür Salonu’nda gerçekleşti.( 12 Mayıs 2013 ). Programı hazırlayan öğretmen Ramazan Çal ve IV / A Sınıfında okuyan yaklaşık 35 öğrencileriyle birlikte veli annelerin, annebabaların katılımıyla bu program gerçekleşti.

Programa Söke Şairler Yazarlar Derneği Başkanı Tülay Sarayköylü, yönetim kurulundan Hamdi Akgül ve bu satırların yazarı Abdülkadir Güler olarak bu etkinliğe davetli idik. Program saat 13.30 da başlardı ve 18.30 kadar devam etti. Programın açılışını sınıf öğretmeni Ramazan Çal yaptı. Daha sonra İzmir’den gelen bir grup saz ekibi annelerle ilgili türküler ve şarkılarla programa bir renk kattılar, daha doğrusu Anneler Günü etkinliğine bir renk kattılar.

Hazırlanan programda: Evlenme Programı, Öğretmen Veli İlişkileri, Polis, Altı Kâğıt, Annelerimizden Neler Öğrendik, Ödevini Yaptınız mı? İyi Niyetli Aile ve Kamera gibi konular skeçler birer oyun halinde başarıyla oynandı. Bu programda rol alan ve şiir okuyan öğrencilerin sadece adlarını veriyorum: 

Şevval, Umut, Fatma, Çağatay, Enes, Ömer, İbrahim, Orhan, Ömer Yörükoğlu, Celal, İsa, Kaan, Sefer, Zeki, Muzaffer, Alperen, Berfin, Aytekin, Aleyna, Zeynep, Ece, Şeyma, Serhat, Taylan, Aliberk adını taşan öğrenciler çağımız şairlerinden seçme şiirler sundular.  

Doğrusunu söylemek gerekirse öğrenciler hem sundukları skeç ve oyunlarında ve hem de okudukları ANNE KONULU şiirlerinde bir hayli alkış aldılar. Ben bir öğrenmen olarak bu öğrencilerle adeta gurur duydum ve de onurlandım. Bir tebrik bağlamında bu yazıyı buraya alıp sizlere sunuyorum.

Öğretmen Ramazan Çal yönetiminde öğrenciler çok iyi hazırlamışlardı, seyircilerden çok alkış aldılar… Oyunlar halinde öğrenciler tarafından kamera çekimi yapıldı. Daha önce Akşam Okuma, Yazma Kurslarına devam eden Makbule Altınöz Hanım teyzeyi Anneler Günün anısına yılın annesi olarak şekildi ve kendisine törende bir hediye verildiler. Söke Belediyesi, Söke Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Refik Karataş,Green Love  Kırtasiye ve  İş Adamı Selami Alkan’ın katkılarıyla Oba Pastanesi’nden getirilen yaş pasta kesimi yapıldı ve tüm annelere ikram edildi. Öğretmen Ramazan Çal tarafından getirilen 100 kırmızı gülü yine tüm annelere dağıtıldı. 

Ben de bir eğitimci öğretmen olarak programa katılan tüm öğrencilere kendi kitaplarımdan imzalı olarak armağan ettim. Fotoğraflar çekildi, annelerin eli öpüldü. Bunlar birer anı olarak fotoğraf karelerinde yer aldı. Yine program içinde Söke Şairler ve Yazarlar Derneği Başkanı Tülay Sarayköylü ve bu satırların yazarı olarak şiirlerimizden örnekler sunduk.  

Sonuç olarak, emekli öğretmen Nebahat Alpan İlköğretim Okulu öğretmeni Ramazan Çal’ın yönetiminde düzenlenen ve IV / A Sınıfı öğrencilerinin hazırladığı  “Anneler Günü” programı amacına uygun olarak başarıyla gerçekleşti. Tüm emeği geçen değerli meslektaşım Ramazan Çal ve sevgili öğrencilerini kutluyor, çalışmalarında sağlık ve başarılar diliyorum.

Annelerimizin bu mutlu gününü bir kez daha yürekten kutluyor, cümlesine mutluluklar diliyorum. Öğretmen Ramazan Çal’ın Anneler Günü etkinliği değerlendirilmelidir. Unutmayalım ki maharet ( başarı ) iltifata tabidir...

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..