Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Erdal Ceyhan Hocamıza

Erdal Ceyhan Hocamıza
 

Erdal CEYHAN Hocamız için bu özel görüntüleri seçtim.


Kıymetli üstadım,

Edebiyat deryası öğretmenim,

Size sonsuz teşekkür ederim,

Saygı ile ellerinizden öperim.

Erdal CEYHAN  benim, üstadımdır,

Onların yanında sözüm kısadır, saygılıdır...

 ****                                        

Duygulandım, çişlendi gözlerim,

Sizin yanınızda ütülüdür sözlerim,

Biçare, naçar olarak sizi bilirim,

Sizin yanınızda çözülmez dilim,

Erdal CEYHAN benim üstadımdır, 

Onların yanında sözüm kısadır, saygılıdır...

 ****                                        

Ülkesi için bir çok yerlerde hizmet,

Erdek de yazlıkta istirahat etmek,

Duygu yüklü, bir muallimin hatıraları,

Mümkün mü onları hafızadan silmek,

Erdal CEYHAN benim üstadımdır,

Onların yanında sözüm kısadır, saygılıdır.... 

  ****                                       

Hocam hayattır, hayat böyledir işte,

Yaşamda, gaye sevinmek, sevdirmek, 

Sizin de balkonunuz çiçeklele doludur,

Sizinde güllerle ilginiz çok yoğundur,

Erdal CEYHAN benim üstadımdır,

Onların yanında sözüm kısadır, saygılıdır....

 ****                          

Erdal Hocam uzanır Şezlonguna,

Başlar gazeteleri tetebbu, kıraat eder,

Sessiz geçen yüzlerce uçakları seyreder,  

Naçar, biçare BURAKGAZİ, Erdal Hocamıza, 

Daima sağlık ve mutluluk diler,

Erdal CEYHAN benim üstadımdır,

Onların yanında sözüm kısadır, saygılıdır....

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

                                         

                                                              

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..