Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '08

 
Kategori
Mizah
 

ergKENE10

ergKENE10
 

Az önce ayakyolunda hacet görürken düşündüm; neden Ergenekon?

Boşuna mı konmuş bu isim? Mutlaka bir şifresi olmalı dedim.
Elimi yüzümü yıkadım, oturdum masaya. Boş bir kağıda büyük harflerle ,
ERGENEKON yazdım.

Daha yazar yazmaz ne göreyim? Tam ortada tersten KENE sözcüğünü gördüm hemen.
"Vay be!" dedim, "bu işin içinde de KENE varmış!"
Geri kalan harflerden de, ORG ve EN sözcüklerini bulup toparlayınca, EN KENE ORG.tümcesini çıkardım.
ORG. yani orgeneral! Ben de neden operasyona bu adı verdiler diye merak ediyordum.
Ergenekon'a, bir de OPERASYONU ekleyip baktım. O zaman da, "KENE UN YER...ORGENERAL?..O, SOPA YER!" çıktı.

İşin içine kene mene karışınca, bu sefer aklıma KIRIM KONGO KANAMALI ATEŞİ hastalığı ismi geldi.
Kırım nere, Kongo nere? Kelalaka! Ondan da bir anagram yaptım; "İŞTE O KaKa KARGO; ANAMIN MALI!" çıktı.

Araştırmalara devam ediyorum. Daha, çete-terör falan var ondan da REÇETE çıkıyor.
Şimdilik, ERGENEKON'dan keneyle, anamın malını çıkarabildim! Bir dahaki def-i hacetimde, barsaklarımı boşaltırken, düşünmeye devam edeceğim...

Bakalım, ne çıkacak?
 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..