Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Erkek

Nasıl bi yaratık bu erkek!!
Ben hiç önemsemedim hayatım boyunca, hiç korkmadım onlardan. Belki o yüzden şimdi bu kadar farklı geliyor tepkileri. Hiç etki etmiyor inanmadıkları... Bi de inansınlar!!!
Şaşırmıyorum mecnun'un neden bukadar eziyet çektiğine. Yazık demiyorum hiç çünkü o seve seve yapmış. Şimdi tanıyınca 1-2 sini daha neler yapar diyorum. Bu kadar büyük görünür göze. Ama bi de yanında olmaya görsün.
Ben bu kadar savunamasız, bu kadar çaresiz varlıkta görmedim. Kuş bile tehlike görünce kaçar o küçücük aklını kullanarak. Ama erkek kaçamaz. İstesede kaçamaz. Yanında uyur savunmasız, çaresiz. Her kelimeyi yutturusun ozaman, her uçanı yere indirtir, her yürüyeni durdurtur, her konuşanı susturtursun ona. Sen istemeye gör. Dünyanı durdurtursun ona. İşte böyle bir yaratık.

 
Toplam blog
: 5
: 476
Kayıt tarihi
: 03.04.07
 
 

1981 İzmir doğumluyum. AOF İşletme bölümünden mezunum, yine aynı okulda halkla ilişkiler okumaktayım..