Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Erkeklerde, hamilelik belirtileri...

Erkeklerde, hamilelik belirtileri...
 

Genelde hep, erkeklerin daha duygusuz ve bencil oldukları iddia edilir.Ama şahsen ben inanmıyordum ve okuduklarım bunu doğrular nitelikteydi.

Erkekler de hamilelik belirtileri gösteriyormuş...

Hemen karşı çıkmayın bu duruma "Couvade Sendromu" deniyor ve eşin hamilelik devresinin ya ilk üç ayında ya da doğuma yakın son aylarında ortaya çıkıyormuş.

Hamile bir kadın gibi aşeriyor ve mide bulantıları çekiyorlarmış.

Ben şahsen pek rastlamadım ama kadın doğum uzmanları böyle söylüyor. Özellikle eşini seven duygusal beylerde görülüyormuş.

Babalık heyecanı her erkekte vardır ama eşinin çektiğini, psikolojik olarak kendinde de hisseden erkeklerin varlığı doğrusu beni çok duygulandırdı.Üstelik oranlara bakıldığında... hiç de azımsanacak bir durum değil. % 65 erkek bu durumdan muzdaripmiş.

Son zamanlarda tespit edilen bu durum günümüz genç baba adaylarının daha duyarlı olmaya başladığının göstergesi sanırım.

Günümüzün babaları, evlatlarına ve eşlerine karşı daha bilinçli olmaya başlamış demek ki.Zaten baba çocuk ilişkilerindeki yakınlaşmalar,eski tip babaların yerine ona sevgisini gösteren altını temizleyip, anneler gibi sabaha kadar başında bekleyen, büyürken her evresiyle ilgilenen babaların sayısındaki artış bazan reklamlara bile konu olmuyor mu?


Couvade Sendromu'nun belirtileri ise, duygusal değişimler, yorgunluk, baş ağrısı, bel ağrısı, bacaklarda kramplar, kilo almak, mide bulantısı, baş dönmesi ve aşermek şeklindedir." demiş Psikolog Aslıhan Tokgöz Tozlu. Bu rahatsızlıklar terapi ve bazı zamanlarda ise ilaç tedavisi ile geçebiliyormuş.

Ay canım canım,çok hoşuma gitti vallahi. Düşünebiliyor musunuz, hamilesiniz mideniz berbat...tuvalete bir siz bir de eşiniz sırayla mide bulantısı ile koşuşturuyorsunuz...Ve oradanda artık elele tutuşup ay aman of diye çıkmalar...

Bu da hoş mu demeyin, burada duygu paylaşımı var. Hele aş ermek... vallahi burası daha da hoş:)))

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..