Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Erkeklerin bilmesi gereken şeyler

Erkeklerin bilmesi gereken şeyler
 

Kadınların bir kısmı bazı şeyleri açık açık söylemekten kaçınırlar. Aslında bunun kötü tarafı söylemediklerinin bizler tarafından bilinmesi gerektiğini düşünmeleridir. Bunları bilmiyorsanız olası bir krizin eşiğindesiniz demektir. Söyledikleri yada söylemediklerinin bir kısmı şunlar;

1. “Seni Seviyorum” demelisin bana.

2. Yalan söylersen yada beni başkasıyla aldatırsan seni terkederim

3. Benim beğendiğim giysiler üzerinde daha iyi duruyor.

4. Ayın belli dönemlerinde kızgın olabilirim, sebebini sorma

5. Bana sarılmanı çok seviyorum

6. Nasıl göründüğümü sorduğumda “İyi” demen beni kesmiyor.

7. Hayalindeki kadın tipine uygun olduğumu bilmek isterim.

8. Her ne kadar takdir etsemdesenin annen gibi olamam.

9. Senden gelen bir eposta olduğunda hemen bakıyorum ve önemsiyorum.

10. Beni aramanı bekliyorum.

11. Acaip şeyler giymen yada yaşına uygun giyinmemen beni şüphelendiriyor.

12. Bağımsızlığımı kaybetmekten korkuyorum.

13. Üstüme başıma karışmandan korkuyorum.

14. Arkadaşlarımı beğenmemenden yada kıskanmandan korkuyorum

15. Senden daha bağışlayayıcı olabilirim ama bu sana bağlı.

16. Sen kötü birşey yaptığında sakin görünmeme aldanma.

17. Seninle seks yapmak istemememin mutlaka bir sebebi vardır.

18. Ayakkabı tutkumu eleştirme.

19. Beni msevdiğim şeyleri yapmandan hoşlanıyorum.

20. Benim sevmediğim ve istemediğim şeyleri yapmamaya özen göstermenden hoşlanıyorum.

21. Bana ne yapacağımı yada yapmam gerektiğini söyleme

22. Küçük sürprizler yapmanı seviyorum

23. Beni farklı ortamlara, yabancı ülkelere götürmeni seviyorum.

24. Benim tavsiyemi istediğinde çok etkileniyorum.

25. Benim dediğimi özellikle yapmadığın durumlardan hoşlanmıyorum.

26. Bende TV’deki o ünlüler yada hayran olduğum kişiler gibi olmak, yaşamak istiyorum.

27. Elimi tutmanı istiyorum.

28. Kendi üstüne başına bakmanı, traş olmanı, güzel görünmeni, kendine özen göstermeni seviyorum.

29. Benimle ilgili neler hissettiğini duymak istiyorum.

30. Başka kadınlara ilgi göstermeni istemiyorum.

31. Evde kurduğum düzene uymanı istiyorum.

32. Senin hayatındaki en iyi şey olmak ve seninde bunun farkında olmanı istiyorum.

33. Eğer sevilmediğimi farkedersem ben yapacağımı bilirim.

34. Eski ilişkilerimizi konuşmayalım.

35. Ne düşündüğünü hep bilmek istiyorum.

36. Özel günlerimizi unutma

37. Arada bir benim anne babamıda kendiliğinden ara, hal hatır sor.

38. Ben ilişkimize ilişkin her şeyi hatırlıyorum

39. Senin beni kandırman benim bunu farketmemden daha zor.

40. Kızdığımda neler yapabileceğimi bilmiyorsun

Daha ne diyeyim, atladığım bir şey kaldıysa sizler bana yardım edin.

 
Toplam blog
: 578
: 5372
Kayıt tarihi
: 23.06.06
 
 

Superonline danışmanlık, İktisat Bankası' nda ilk palm bankacılığı uygulaması, 5 yıl Garanti E-Ticar..