Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '13

 
Kategori
TV Programları
 

Eser Yenenler Eyvah Düşemiyorum!

Eser Yenenler Eyvah Düşemiyorum!
 

Star Tv’nin başarılı projesi Eyvah Düşüyorum ekranlara veda ediyor. Sunucusu Eser Yenenler’in başarısı ile seyircinin sempatiyle izlediği yarışma programı ekranlara 52. bölümü itibarı ile veda ediyor. İlk defa bir bitişe çok üzüldüm diyemiyeceğim!

 Yarışmanın sunucusu Eser Yenenler, daha önce programın 52. bölümde ekrana veda edeceğini açıklamıştı. Star TV'de geçen seneden bu yana ekrana gelen sempatik sunucusu ile sevilen yarışma programı Eyvah Düşüyorum’un neden bittiği belli oldu.

Eyvah Düşüyorum yarışmasının Eser Yenenler'in de yer alacağı yeni bir program nedeniyle sona ereceği öğrenildi. Aslında beni de bir sevince boğdu!

Yarışmanın sunucusu Eser Yenenler, artık Star ekranlarında farklı bir programla yer alacak. Yeni programın adı ‘’3+1’’ olacak. Hani nerede 3+1 derseniz; 1-Eser Yenenler, 2- İbrahim Büyükak, 3-Oğuzhan Koç, +1 ise bir konuk olacak.  Ve haliyle de çok komik olacak.

Biz onları ‘’Çok Güzel Hareketler Bunlar!’’ dan tanıyoruz. Somurtan suratlarımıza kocaman gülücüklerle yerleştiler. Hayran olduk yeteneklerine!

Eser Yenenler Twitterda yeni programın tanıtım klibini de yayınladı. BKM Mutfak'ın üç genç yeteneği Eser Yenerler, İbrahim Büyükak, Oğuzhan Koç yıllardır süren işbirliği ve dostluklarını yeni bir programda buluşturacak. Biz onları çok sevmiştik. Pek yakıştırmıştık sahneye ve ekrana. Şimdi 3ü bir arada tadından yenmeyecek!

 BKM'nin üç yetenekli isminin sunacağı "3+1" isimli gece şovu Mart ayı içerisinde Star ekranlarında yayınlanmaya başlayacak. Yapımcılığını gene Endemol Türkiye üstlenecek ve gece yarısından sonra ekrana gelecek. Talk Show formatında olacak programda ünlü konuklar ve sürpriz köşeler de yer alacak. O sürprizleri düşünemiyorum bile! Kim bilir bizi ekran karşısında nasıl kırıp geçirecek?

 Eyvah Düşüyorum'un son bölümü ise 13 Mart Çarşamba akşamı yayınlanacak. Arkasından da yeni program ‘’3+1’’ ekranda yerini alacak. Yılmaz Erdoğan’ın mutfağında pişip sahneye hazırlanan yetenekli 3 lü acaba kimleri +1 olarak ağırlayıp, tiye alacak?

Çok eğleneceğiz çokkkkkk güleceğizzzzzzzz!!!

Hayatta hep gülmeniz dileği ile…

www.medyabey.com

https://twitter.com/eceer6

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..