Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '06

 
Kategori
Bayramlar
 

Eski bayramlar mı dediniz?

Eski bayramlar mı dediniz?
 

İşte bir bayrama daha girmek üzereyiz. Hepimiz farklı heyecan ve beklentiler içerisinde hazırlanıyoruz bu bayrama.

Kimimiz aldığımız kurbanlıklarımızı nerede, nasıl keseceğimizin telaşındayız. Bazılarımız da belki kaçırdıklarını yakalama!! Bu durum son yıllarda ortaya çıkan bir olgu ama elbette ki doğru olanı da bu. Sokaklar, boş araziler ve bazen de mahalle aralarındaki futbol sahalarımız çok komik olan bazı manzaralara şahitlik edebilirler bu konuda. Ama artık kurban kesmekte bir problem olmuştur halkımız için. Kurbanlarını kesecek yer bulmak için saatler öncesinden sıraya girmek hele birde havalar soğuduğu bu günlerde çok zor olacak. Belediyelerimiz umarım bu konuda daha hassas davranır da bizlere ve hayvanlarımıza eziyet etmezler.

Bazılarımız da yeni yıl ve bayramın aynı güne denk düşmesinin telaşı vardır. Acaba yılbaşını nerede kutlasak, yok yok bayramdır kutlamasak daha iyi, ya da her ikisini de kutlayalım bu ve benzeri düşünceler mutlaka çoğumuzda vardır. Elbette isteyen istediğini yapabilmeli ve kimse de buna karışmamalı. Siz içinizden nasıl geliyorsa öyle davranın ama bazı değerlerimize başkalarınınkinden daha fazla sahip çıkmamızın gerekliliğine inanıyorum ben.

Çocuklarımız mı? Onları unutur muyuz hiç. Çocukluğumuzdan biliriz bayram bizlerden çok onları mutlu ediyor zaten. Ben arife akşamı bana alınan yeni kıyafetlerimi baş ucuma koyar öyle uyurdum her zaman. Umarım tüm çocuklarımız bu heyecanı yaşayabilsin arife akşamı. Ama yaşayamayacaklar bazıları bayramın gelmesini bile istemeyecekler, bazılarının haberi bile olamayacak bayramdan... Üzülüyoruz ama sadece bu kadar olmamalı elimizden gelen.

Evet nerede o eski bayramlarımız diye iç geçiriyorsak şu günlerde demek ki yaşadığımız güzel anılarımız vardır bayramlara dair. Bu bayramın da hepimiz için nerede o eski bayramlar dediğimiz günlerdeki gibi olmasını temenni ediyorum... DOSTÇAKALIN!!

 
Toplam blog
: 4
: 819
Kayıt tarihi
: 18.12.06
 
 

1975 Trabzon doğumluyum. İlköğretim, lise ve üniversite öğrenimimi İstanbul'da tamamladım.Şu anda Tr..