Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

kevser şekercioğlu akın

http://blog.milliyet.com.tr/kevser

10 Temmuz '08

 
Kategori
Felsefe
 

Eski bir defter sayfası

Eski bir defter sayfası
 

Bütün resimlerde olduğu gibi bu resimde alıntıdır


Bir defter geçti elime, 2006 tarihli, kurşun kalemle yazmışım niyeyse, silip de düzeltmek mi istedim değiştirmek istediklerimi acaba? Kimbilir neler düşündüm de bu kadar felsefe yaptım anlayamadım. Denemelere mi özenmişim yoksa denememelere mi? Okudum da yine de o günkü ruh durumumu bilemedim.


Alana göre değişir tecrübenin doğruluğu.

Eğer dikkat etmezsek utancımız olabilir tecrübelerimiz.

En güzeli hiç fesatlık sokmadan yaşamayı denemek.

Yaşına rağmen çocuk saflığıyla atmasına çanak tutabiliyorsan sahip olduğun yüreğin ne mutlu sana.

Bırak acemi ol hayatta hiç bir şey kaybetmezsin.

Şans mı?

Kalemi tuttuğun el, yazdığını gören göz, sana yazı yazdıran beyin, aşk için acı çeken yüreğin….

Bana şansı sorma, çok derin acılar çekti yüreğim.

Bu şans mıydı yoksa zulüm mü?

Bilemem, söylemeyi denemem içinse çok geciktim.

Tembellik mi?

Bu kadar basit değil.

Kaşığına geleni yer ve O büyük kapılardan sadece izin verilirse geçebilirsin.

İnsan ömründe herşeyin bir kalıcılık süresi var, gelip geçenler, mallar, mülkler, çoçuklarımız bile bir yerlere giderler de eğer şanşlıysak dostlarımız hiç değişmez hep yanımızdadırlar.

Asıl zenginlik güçlü arkadaşlıklardır. Yalınayak dünyanın öbür ucuna yolculuk yapmak için değil, abartmayalım ama güvenle uyumak için her zaman ihtiyacımız var birbirimize onun için kimsenin güvenini sarsmamak lazım.

Canım arkadaşlarım sizleri daha çok seviyorum bugün.

Başımıza gelecekleri mi hissederiz de; aklımıza gelenin başımıza geldiğini sanırız yoksa isteklerimiz mi bizi yaşadıklarımıza yönlendirir. Tüylerim diken diken olur çoğu zaman.

İyi düşünmek! Kim düşünebilir ki en sevdiği kocası tarafından öldürülmeyi. Yok burada bir açmaz var ve cevap çok basit “KADER” der çıkarız içinden.

Aklımız, güzel şeyler yaşıyorsak temizdir. Güzelliklere rağmen kötü yöndeyse düşüncelerimiz hemen bir doktora görünmeliyiz.

“Yinede güzellikler güzelliklere gebedir herzaman” a inanmak istiyor insan.

Çöplüğü temiz hayatlar diliyorum herkese ve de çocuklarımıza ve de kendime.

Hayat çok uzun bir rüyaymış gibi gelir bize. Yaşadıktan sonra, bütün yaşadığınız zaman kısacık bir göz açıp kapama süresi.

Hayat hayra yorulsa da zor yorulmasa da. Üstelik de çok yıpratıcı bir şey ama hayra yorulma süresindeki pozitiflik kolay atlatmamıza yardımcı oluyor galiba.

Yaşadığımız herşey; süresi belli, zamana ait zaman dilimleri.

 
Toplam blog
: 374
: 869
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1965 Akçakoca doğumluyum. Evli ve dört kız annesiyim, küçük bir kızın  anneannesiyim. A.Ü. Halkla..