Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '11

 
Kategori
Güncel
 

Eski İnsanlarımız böyle değillerdi

Şimdilerde bir manşet okudum gazetelerde, internet sayfalarında.. "Şort giydi diye otobüste dayak yedi ! " veya " Oruç tutmadığı için dayak yedi ! " diye.. Magazin dünyasında da var bu tip manşetler. Gündemden düşmeyen, " Hangi ünlüler oruç tutuyor iftar sofralarında, hangi ünlüler oruç tutmuyor " .. 

Oruç bir ibadet şeklidir ve Allah ile kul arasında olur diye biliyordum yıllardır. Bu işin gizli yapıldığını da. Kimseye "oruç tut" demeye hakkım yok ve kimsenin de bana " niye oruç tutmuyorsun?" diye sormaya hakkı yok. Olamaz da. İnsanlar , belli kararları inançları ve inandıkları şey uğruna verirler. Bunu kimsenin bilmesine ya da bir kaç kişinin söylemesiyle yapması olmaz. Bu benim kendi görüşüm en azından. 

Gelelim " şort giydiği için dayak yedi !" haberine... İnsanlar hangi ruh halinde yaşıyorlar bilemem. Bunu kimse bilemez. Karşındaki insanın içini okuyamazsın, tanıması da ayrı bir zor. Bazı yurdum insanları var ki, evdeki eşine laf geçiremez ama dışardaki insanları susturur tarzda. Kimileri de kızını terbiye eder, susturur ama dışardaki kızlar onun için başka bir anlam ifade eder. Bizde ülkemizde böyle insanlarla yaşamak zorunda kalıyoruz. 

Öyle bir dünya haline geldik ki, hem kadına şiddet uyguluyor, hem açık giyineni dövüyor, hem de silahlar konuşuyor. Bizim insanımız önceden böyle değildi. Özgürlükçü, dayanışmacı, paylaşımcı, kimseye karışmayan ama hatasında da uyaran insanlardı. Gün geçtikçe kötüye giden ne oldu? 

Bunu da siz değerli okuyucularımızın yorumlarına bırakıyor sevgilerimi sunuyorum ... 

 
Toplam blog
: 99
: 7049
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Bir garip bankacı olmanın yanı sıra, yazarlık yapan; her şeyi olduğu suret için seven bir insanım..