Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '08

 
Kategori
Komşuluk
 

eski komşuluklar

Gündelik yaşamımız içinde hiç kuşkusuz komşuların yeri apayrıdır.

Apayrıdır ama artık apartmanlaşan ev hayatları siteleşen binalarda bu güzelliklerde çok aza indi. Şimdilerde bir çok kimse birbirini dahi selamlamadan yoluna devam ediyor. Çocukluğumuzun komşuluk ilişkilerinde ise nerde ise aynı kaptan yemek yerdik. Herkes samimi duygularla birbirine değer verirdi. Ama artık ; bunlar kim acaba ne kadar değişik insan var bu binada.Acaba hırlımı hırsızmı... acaba yollumu yolsuzmu diye düşünmemek elde değil. Bennnnnn ben eski komşulukları özlüyorum yaaa valla billa ... Aslında ben küçücük ama cennetten bir köşede hatta denize nazır bir yerde köy hayatı yaşamak istiyorum. Güneş, doğa yeşillikler içinde sahilde kumlara basa basa yürümek istiyorum. Ben eskiyi özlüyorum dostlarım . Güzel günler ve samimi insani yaklaşımlar dolu hayat temennisiyle.

 
Toplam blog
: 70
: 546
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

Ankara'da yaşayan çalışan ve ayakta durmaya çabalayan tipik bir Karadenizliyim. Öfkem de sevgim de K..