Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '09

 
Kategori
Müzik
 

Eskiye dair!

Eskiye dair!
 

Göksel'in kendisi canım...


Gel bana sor bana sevgi bu mu diye
Girsene kalbime düşmüşken elime
Boşveren boş gezen olsan da banane
Ben sevemem kimseyi senin yerine

Baksana talihe mal verir kimine
Seni vermiş benim gibi birine
Baksana talihe mal verir kimine
Seni vermiş benim gibi birine

......

Eskiye dair çok güzel bir anı... Kendim açısından değerlendirdiğimden çok fazla belki de hiç dinlemediğim şarkıları, Göksel'in o eşşiz yorumu ile ayrı bir boyut yaşadım. O kadar güzel yorumlamış ki, bazen aşkın bazen ise tuhaf bir sevginin eşiğinde kaybediyor kendini insan.

Benden sorsan ummanlardır derdimHani gözlerin var yaBülbülleri susturup dinlerdimTatlı sözlerin var yaKatmer katmer gül açar gönlümdeHani gülüşün var yaDaha mutlu olamam ömrümdeBeni öpüşün var yaSenden başka, senden başkaGözüm görmez hiç kimseyiSenden başka, senden başkaDuyamam ben hiç kimseyiSenden başka, senden başkaSevemem ben hiç kimseyiSenden başka, senden başkaOlamam senden başkasıylaDizlerim titrer sen görününceHani o gelişin var yaAklımdan çıkmaz bütün ömrümceO çapkın gülüşün var yaBir ilkbahar yağmuruydu sankiArdından güneş doğar yaYaktı bir ateş gibi inan kiO kor dudakların var yaSenden başka, senden başkaGözüm görmez hiç kimseyiSenden başka, senden başkaDuyamam ben hiç kimseyiSenden başka, senden başkaSevemem ben hiç kimseyiSenden başka, senden başkaOlamam senden başkasıylaİnsana o güzel filmlerin verdiği tadı tekrardan yaşatan, özleten, anıların canlanmasına neden olan çok güzel bir şarkı. Eskiye dair bir çok anıyı yaşatan bu şarkı Göksel'le ayrı bir tad bulmuş. Dinlemekten fazlası ile zevk aldığım, tadına doyamadığım bir şarkı olmuş.Daha albümde nice şarkılar var.Dudaklarında arzu, ağlamak güzeldir, mektubunu buldun mu, inanmam ve gülmek için yaratılmış şarkıları insanı ayrı bir boyuta taşıyan şarkılar olmuş...Göksel'e çok teşekkür ediyorum. Bu güzel şarkıları tekrardan bizlerle buluşturduğu için. Ayrıca çok güzel söylemeside bir yana.Kusurum varsa yine her zaman ki gibi affınızın eşiğindedir.
AĞLAMAK GÜZELDİR

Ağlamak güzeldir
Süzülürken yaşlar gözünden
Sakın utanma
Ağlamak öfke delice nefret
Doruklarda aşk doyumsuz sevinç
Kahreden keder kısaca hayat
Ve nefesindir ve nefesindir
Ağlamak şu geçici dünyada
Herşeye rağmen varolmak demek
Ağlamak yaşanan binlerce duygu
İnsanca coşkunun güzel bir şeyidir
Ağlamak senin kara dünyada
Hala sevdiğin ve hissettiğin
Tüm güzelligin ve çirkinliğinle
Var olduğundur var olduğundur ...........

Saygıyla

 
Toplam blog
: 59
: 588
Kayıt tarihi
: 08.05.09
 
 

Hayata dair çok fazla beklentim var aslında, fakat bu beklentileri karşılayabilcek zamanı yaratma..