Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '17

 
Kategori
Tarım / Hayvancılık
 

Et balık kurumu diyorlar, et tamam da balık nerede?

Et balık kurumu diyorlar, et tamam da balık nerede?
 

Güldürüyorlar insanı… Bu ne komik durum… Et balık deyince balık da var sanıyorsunuz ama Et balık dükkânlarında sadece et var…

Balık noldu, kavağa mı çıktı? Ben vatandaşım kardeşim, balık yazıyorsa balık almak için de gelirim.

Logonda Et balık yazsın sen et sat, öyle şey olur mu ya!

Bilemiyorum, belki yanılmışımdır; ben Et ve Balık kurumu şubelerinde balık satıldığını görmedim.

Et ve Balık Kurumu balık da satsın demiyorum, zaten et ile balık yan yana olmuyor, logonu düzelt insanlar yanılmasın.

Bir de devlet kurumu olacak… Sahi devlet kurumu mu, her şeyi özelleştirdiler de…

Bir de Et balık kurumunun etlerinin özenli satılmadığı söyleniyor. Üç beş kuruş ucuz diye baltayla kesin bari! Hatta kasaplardaki alicengiz oyunlarının Et balık kurumunda da olabileceği… Devletin kurumu ya, hiç olur mu öyle şey!

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..