Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '07

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Ethem dede gömleği keten dede

Ethem dedenin namını ilk tatil için gittiğim Ahmetbeyli de duymuştum, kız kardeşimin kemeri kaybolmuştu, tutturdu ille de onu takacağım diye. Yok altüst ettik dolabı yok, çok şeker neşeli bir arkadaşımız vardı, dedi ki “ kızlar en güzeli Etem dedeye göbek adamamız lazım başka türlü olmaz”. Şaşkınlıkla sordum; kim o?? işte dedelerden biri, bir eşyan kaybolunca şu sözleri söylüyorsun...

Ethem dede, ethem dede

Gömleği keten dede

Eğer kaybolan kemerimi bulursam ?

"Sana helalinden on göbek atacağım diyeceksin". Kız kardeşim

-A bulayım yirmi tane atacağım hem de şu meydanda” dedi. Güle, oynaya tekrar gittik kamptaki odamıza, tekrar aradık ve şaşkınlıkla kalakaldık orada duruyordu....

E söz , vermiş sin atmamak olmaz... Allah tan kamp yeri her tür çılgınlığı kaldırıyor, nerden aklıma geldi değil mi ama durduk yerde....

Kendime pek ziynet eşyası almam , nedense 3 ay kadar oluyor bir arkadaşımın eşi kuyumcu, daire ye pek çok yüzük yollamış paraya sıkıştığı için birazda hesaplı... bende seçtim içinden bir tane, ince, zarif parmağıma üzerinde üç taşı olan hoş bir yüzük, çok da sevdim hafif bol ama yinede aldım.

Bir kaç gün sonra dışarı çıktım..alışveriş için bir alışveriş merkezine girmeden de bir bukette çiçek aldım kendime. , iyice şımartıyorum kendimi, Alışveriş sonrası kasaya geldiğimde kasadaki kıza elimdeki çiçek buketin den bir tanesini seçerek verdim, kız çok memnun oldu. (Bunu neden söylüyorum, daha sonra bu çiçeği verirken düşürdüğümü, düşündü idim) şaşırdı da sonra eve geldim, eşyaları yerleştirdim.

Nedense aklıma yüzüğüm geldi.. baktım, parmağımda yok...Allah’ım deli olacağım.. yok ara tara yok. Alışveriş merkezini aradım, bulan varsa diye bellimi olur, yok ümidi kestim ama Ethem dedeye de göbek adamak dan kendimi alamadım...helalinden yirmi göbek cik…

hiç ümidimde yoktu ama, dün kelebeğimle eşyaları toplarken benim belki onlarca kez baktığım , yaldızlı tepsinin üstünde çıkmasın mı??? ki ben oraya Allah sizi inandırsın tepsiyi üstündeki fincanları boşaltarak baktığıma yemin ederim ve yüzüğüm yine oradan çıktı ve canım kızımın alkışlarla temposu eşliğinde....

artık kdv ile.. yirmi beş göbek cik attım. Sağolasın Ethem dedem...

Çaresizseniz, çare Ethem dede......Sevgi ile kalın.

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..